Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- اسهال و رفلاکس در نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهه است .اسهال داره ولی کمه اما موقعه دفع همه اش زور میزنه و با صدای خیلی بلند دفعه میشه.واینکه شیر درست نمیخوره همه اش با بازی میدم بهش .برای اسهالش پدیلاکت دادم خوب نمیشه .لطفا جواب بدید لطفا
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- کم خونی نوزاد
باسلام ببخشید امروز رفتم آزمایش تیروئید پسرم بگیرند باورکن چندبار پای پسرم سوراخ کردندخون نداشت لطفا راهنماییم کنید چکارکنم کم خونی رفع بشه ایا خودم قرص اهن بخورم بهش شیربدم اونم تاثیر داره ؟؟
- خس خس سینه
سلام پسری 3 ماهه دارم که از بدو تولدهنگام نفس کشیدن صدای خس خس میده و بعضی وقتها هم در حالت خوابیده انگار که آب دهانش تو حلق و ریه ش جمع شده و با حالت خفگی سرفه میکنه تا نفس بکشه در این موقع اگربه حالت ایستاده بغلش کنیم انگار راحت نفس میکشه. بچم در زمان تولد 3400 وزن و 52 سانتش بود و در هفته 37م سزارین شد فقطم شیر مادرشو میخوره ممنون میشم اگه راهنمایم کنین
- قطره امپرازول
سلام آقای دکتر. برای نوزاد ۵ ماهه با ۶ کیلو و نیم وزن که ریفلاکس دارد، چقدر باید قطره امپرازول بدهم؟
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم

