Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد یازده ماهه ام وقتی خوابه کمرش خیس عرق طوری ک بعدببدارشدن باید لباسش عوض گنم ایا مشکلی داره؟؟
- س اقای دکتر میخواستم بدونم پسرم پنج سالشه وزنش بیست ودو کیلو هست ایا برااین سن مناسبه ممنونم
س
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- لرزش پای نوزاد3ماه
- سرفه کودکان خشک
سسلام پسرم پنج سالش دوماه سرفه خشک داره بردم دکترشربت تئوفلین جی نوشته بدم بهش یانه خیلی میترسم
- سلام دکتر جان این مردم سوال میپرسند نگران سلامتی بچه هامون هستند خواهشا اگرجواب نمیدید مردم بدبخت رو سرکارنزارید این صفحه تبلیغاتی مطب روهم جمع کنید
- مطب
سلام آقای دکتر این هفته مطب تشریف دارین؟
- بی اشتهای
پسرم یکسال و هفت ماه شه فقط شیر میخوره و غذای دیگه نمیخوره آزمایشات کلی هم داد ولی هیچ مشکلی نداره وزن تولدش 3،100بود الا 9،900
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من 8سالشه اسهال شدید داره با استفراغ دارو دادیم استفراغش رفع شد اما برابی اسهالش داروی نداریم خواستم بودونم قرصهای اسهال بزرگسال رومیشه داد اگه میشه چه اندازه بدیم ممنون
- راه نرفتن کودک دوساله
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- مدفوع سبز
سلام آقای دکتر.بچم دوماهشه مدفوع سبزاسهالي میکنه پدي لايک هم بهش میدم ولی بازم سبزه .
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- بی خوابی
دخترم یازده ماهودوهفته س شباگا ازخواب بیدارمیشه به هیچ وجه دیگه خوابش نمیبره دوسه ساعتی بیدارمیمونه
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟

