Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- اب دهان
سلام کودک ۴۵ روز دارم احساس میکنم اب دهانش از حد معمول خیلی خیلی بیشتر کشدار هستش ایا از نظر شما میتونه نشانه مشکل خاصی باشه؟ ممنون از وقتی ک میزارید🙏🏻
- نوزاد ۲ماهه انسداد مجاری چشم
سلام وقتتون بخیرپسرم دوماهشه از وقتی بدنیا اومد انسداد مجاری چشم داشت متخصص اطفال قطره باکتی ماید ۱۰داد و گف مالش بده تیغه ی بینی را دوروزه شروع کرده قی کردن وزرد رنگه بخاطر ماساژی هست ک دادم؟ قطره رو چجور مصرف کنم؟
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- مشکل تناسلی نوزاد
- تغذیه نوزاد
سلام .ببخشید نوزادم چهار ماه ودو هفته دارد .وزن تولدش 2900و وزن فعلی اش 6 کیلو است واز شیر خودم تعذیه می کند ..دایم تمایل به خوردن غذا دارد و دستانش راهم زیاد می خورد .ایا می توانم غذای کمکی را برایش شروع کنم ؟از کی ؟؟چه چیزی به اوبدهم ؟؟
- قطره آهن
بچه ۴۰روزه داریم گفته بودن روزی ۲۵قطره اهن بهش بدیم امروز اشتباهن بهش ۲۵سی سی خوراندیم ایا برای بچه ضرر هم داره؟؟ 3
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- تب.شیرخشک
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. یه پسر دارم تازه سه ماهه شده حدود یک هفته است سرفه پشت سر هم میکنه دکتر براش آزیترومایسین ۱۰۰ و شربت گیاهی ضدسرفه ی ایورامی دادن که چهار روزه استفاده میکنه ولی سرفه اش قطع نشده و خس خس داره نظر شما چی هست؟با توجه به وضعیت کرونا امکان اینکه ببرم شهر دیگه نیست.چون متخصص خوب اینجا نیست
- یبوست
پسرم 40 روزشه الان حدود 12 روزه که شکمش کار نکرده بارون زیتون و کرچک هم ماساژ دارم ولی تا ثیر نداشته به نظرتون باید چیکار کنم؟
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۷ماه است میتوانم بهش بیسکوییت مادر را با آب جوشیده آب کنم و بهش بدهم؟؟ یک بار دادم.
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- تا چند روز برای چشم بچم قطره باکتی ماید استفاده کنم
تا چن روز میتوان قطره چشم باکتی ماید را استفاده کرد بچم چشمانش خوب شده ۳ بار استفاده کردم خوب شد باز لازمه استفاده کنم؟
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- باسلام یه دخترهفت ماهه دارم که چندروزس ماخورده وبینیش کیپ وآبریزش داره وسرفه های خیلی شدیدداذه بردم دکترگفتن که آلرژی داره میخواستن ببینم باتوجه به سنش میشه سفکسیم بهش بدم

