Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم یکنیم سالشه ولی رشته مو کم نمیدونم چیکارکنم ی بار سر شو ماشین کردم هنوز هم مو ها خب در نیامده
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- برجستگی پس
پشت گوش بچه نه ماهم یه برجستگی حدود یک ماهه هست بردم دکتراطفال سفالکسین داداثرنکردگفتن بایدباعمل درش بیاری من موافق ب عمل نیستم میشه ب روش دیگر برطرف شدخیلی نگرانم
- خون درمدفوع
من بچه ام ۵۰روزه کمی درمدفوع هاش دیدن ایا خطرناک هست
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- طریقه مصرف مینا پرازین
سلام خسته نباشید شربت میناپرازین چند روز باید به بچه ام بدم دکتر گفته یک هفته روزی یه قاشق
- یبوست کودک ۲ ساله
باسلام.دخترم دوساله وپنج ماه است .حدود سه ماه ازپودر پیدرولاکس استفاده میکنه.خدا روشکرخوبه.میگم تا کی باید ازاین پودر استفاده کنه.ممنون
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- چرک خشک کن
سلام دکترجان ببخشید برای کودک یک سال و دوماه با وزن۸۳۰۰چه نوع چرک خشک کنی خوبه؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۹ ماهه
سلام اقای دکتر.پسرم ۹ ماهه هستش و با شیر مادر تغذیه میشه و الان ۴ روز هست که مدفوع نکرده.دل درد و دل پیچه نداره . تا چند روز مدفوع نکنه طبیعیه؟ چه کاری برای مدفوع کردنش میتونم انجام بدم؟
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟
- ایانوزادم بیماری فاویسم داره میتونم از قطره ی چشم باکتری ماید۱حرو استفاده کنه؟
- یبوست
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دکتر نوزاد ۹ ماهه دارم ک سرماخورده و قطره پلارژین و استامینفن بهش میدم الان ابریزش داره و بینیش موقع خواب کیپ میشه چه داروی بهش بدم ب نظر شما

