Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- تست crp
سلام خسته نباشید پسر من که ۵ ماهشه چهارشنبه تب داشت که رفتیم آزمایش خون و ادرار داد تست crp نوشته weakly positive منظورش چیه؟یعنی کرونا داره؟
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- کبودی لثه
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ ماهه ام ۸تا دندون داره و الان یکی از دندون های آسیا ی بالا روش ورم کرده و شدیدا کبود و سیاه شده خطرناکه؟ چی کار باید بکنم ؟ الان یک ماهه این طوریه
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- تون فرنگی
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها

