Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
باسلام دخترم یکساله ویک ماهش هست،بخاطرآلرژی که داره دکتراسپزی قطره وشربت داد الان سرفه هاش خلط داروچرکی هست دکترگفت فارمتین ۲۲۸ بدید من رفتم داروخونه گفتم ولی آفاکلاو ۲۲۸ داد خواستم بپرسم همون هست یانه ممنون میشم
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای بچه ۵ساله
دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۵ساله با وزن۱۹کیلو
- غذای کمکی
سلام پسرم رفلاکس داره الان ۶ماهشه غذای کمکی شروع کردم هرچی بهش میدم بیقرار میشه وشکمش رو به سمت جلو میکشه..حتی خوابش هم بهم خورده..ایا لازم هست باز متخصص دارو براش بنویشه
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- مصرف دارو دیفن برای نوزاد
برای سرماخوردگی بچه ام که نه ماه هست بهش دکتر دو ونیم سی سی دیفن داده الان خوندم مجاز نیست مشکلی براش پیش میاد؟؟؟
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- لاغری
با تشکر از زحمات شما چه دارو تقویتی باید مصرف کند
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- تغذیه
سلام آقای دکتر به بچه ای که تازه یک سالش شده میشه سفیده تخم مرغ شیر پاستوریزه پرتقال و مرکبات داد؟

