Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- رفلکس
کودک ۱سالو ۱۶ روز دارم ۹ ماهگی رفلکس گرفت بردمش دکتر امپدازول و شربت داد تا ۱ماه خوب بود ولی بعد ۱۱ماهگی رفلکسش پنهان شد الان که ۱سالشه پنهانه فقط صبح ها پنهان داره ولی امروز شیراورد یکم اورد بالا
- دخترم۴سالشه و۱۲کیلو
چه مقدار دارو ودرچه بازه ی زمانی بدم
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسر13ماهی دارم که تب میکنه وبینیش هم کیپ شده تنفسش 40تاست اموکسی 125براش خوبه چه جوری باید بهش بدم
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- ازیترومایسین
سلام آقای دکتر. دیروز مطب مراجعه کردیم. پسرم تب داشت. فرمودید گوشش التهاب داره براش آزیترومایسین نوشتید. فرمودید روز اول ۵ سی سی روزهای بعد ۲/۵ سی سی. چند روز باید بهش بدم؟
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون

