Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- کرم برای دونه پا
سلام دختر من یک سال چهار ماهه هست و در اطراف پا هاش دونه های ریز زیاد قرمز رنگ هست و بی قراری میکنه چه کرم ای باید استفاده کرد
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- استفراغ كودك
پسرم يكسال و سه ماه داره ديشب اخر شب برا اولين بار خيلي استفراغ كرد و شير اورد بالا و تا صبح ناله ميكرد و امروز احساس ميكنم تب داره و اسهال اينو بگم شير خشكي است تورو خدا بگين چيكار كنم شوهرم شبكاره ميترسم حالش بدشه
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهشت ماهشه شیر خشک ببلاک میخوره میخواستم شیر خشک راقطع کنم شیر پاکتی بهش بدم ایا قطع شیر خشک زود نیست چنوع شیر پاکتی بدم
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- حساسیت به میوه
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه نارنگی که خورد بعد یک روزسرفه میکنه ایا ممکنه حساسیت داشته باشه ایا ممکنه مال اسید معده باشه خیلی نگرانشم
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- کودک
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟

