Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آفت زدن دهان کودک
باسلام دخترم ۱۹ماهه آف دهان روی زبون باگلوش زده چیزی نمیتونه بخوره گریه هاش هم زیاده وزنش هم ۹کلیونیم هستش دکترهم بردم فقط استامینفون داد.دلروی دیگه نیس دخترم آروم بگیره.
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه فرنی نمیخوره خیلی نگرانم چی بهش بدم؟؟میتونم کمی پوره سیب یا شکرسیاه در فرنی بریزم؟
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- کم خونی نوزاد
سلام نوزاد ما ۷ ماهه به دنیا اومد حد و ۲ و نیم ماه پیش.بخاطر کم خونی قطره آهن مصرف می کنه ولی دکتر گفت عجیبه که علیرغم مصرف آهن کم خونه بازهم باید آزمایش بده مدام خون میگیرن ازش .نظر شما چیه دلیلش چی میتونه باشه
- قطره آهن
سلام ببخشید آقای دکتر قطره آهن سیدرال گوچه خوبه یا لیپوزورال واسه بچه ۷ ماهه که شیر خشک میخوره ؟
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- سلام آقای دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرف میکنه بیشتر موقع خواب نظره شما چیه؟
سلام آقتی دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرفع میکنه بیشتر موقعه خواب نظر شما چیه؟
- سلام ۳تا بچه ی کوچیک دارم و مدام مریض میشن میخوام ببینم چه ویتامین یا دارویی مصرف کنیم که انقدر مریض نشن.
- ضربه زدن به اسباب بازي
با سلام دختر من فردا چهار ماهه ميشه. اما هنوز نميتونه به عروسك ها ضربه بزنه و اصلاً تلاشي براي رسيدن به عروسك نشون نميده. دستش رو ميخوره و به اسباب بازيها فقط نگاه ميكنه.آيا اين حالت طبيعيه؟ بقيه واكنش ها از جمله نگاه كردن ، دنبال كردن، واكنش به صدا، لبخند، خنديدن، غلت زدن را انجام ميده. اما نسبت به بدست آوردن اشيا روبروش هيچ تلاشي نميكنه. اين واكنش تا چندماهگى بايد بوجود بياد؟
- اسهال8 ماهه
سلام آقای دکتر من بچه ام 8 ماه اش هست و اسهال و استفراغ داره هیچ چیز نمی خوره باید بهش چی بدهم و از چیه میشه که از دندان در آوردن اش باشه
- ترشح ریه
باعرض سلام وخسته نباشید دخترم دیروز ب دنیا آمد و سزارین شده تو هفته38 الان میگن ترشح ریه دفع نمیشه از دیشب بستری چکار باید انجام بدم آقای دکتر
- سلام خسته نباشین پسره من سه ماه بیست روزش است تومتفوش خون دیده بودم بردم اطفال شربت گلوکونات داد سه روزاست بهش میدم ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراری میکنه ایاازشربته یاربطی نداره ممنون میشم اگه جوابموبدین
باسلام خسته نباشین اقای دکترمن پسرم سه ماه بیست روزشه توی اسهالش خون دیده بودم دکتربردم شربت زینگ گلوکونات نوشته ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراره نگرانم بنظرشما ازشربت اس یانه ربطی نداره
- واکسن
سلام ببخشید پسرم واکسن 6 ماهگی زده دورجای واکسن قرمز شده چیکارش کنم؟ کمپرس سرد بزارم؟
- ادرار نوزاد
سلام .دوروز است ک در ادرار دختر دوماهه ام لکه های صورتی و نارنجی میبینم علت الان چیست
- مسکن
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر نوزاد بیست روزه دارم. از شیر خودم و شیر خشک نان که شما فرمودید تغذیه میکنه. سرم خیلی درد میکنه آقای دکتر اجازه دارم که یه قرص نوافن برای تسکین دردم بخورم؟ اگر خیر ، از چه مسکنی میتونم اسفتاده کنم؟ با تشکر فراوان

