Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم مرغ
سلام آقای دکتر ببخشید به دختر7ونیم ماهم یک روز درمیان یک زرده کامل میدم کمی روغن زیتون و اب قاطی میکنم اشکالی نداره؟
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- عرق پا
سلام ، سال نو شما مبارک، یه پسر چهار ماهه دارم پاهاش همیشه کمی سرده و عرق میکنه پاهاش ، چون پاهاش سرده شما گفتین جوراب بپوشونمش ، جورابش در بیارم پاهاش خیلی سرد میشه، عرق پاش نیاز بیارمش مطب ؟ ممنون
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- سلام.پسرم سرماخورده ۱۷ماهه هست ۱۱ کیلو.چند سی سی شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟
- شربت ستادین
باسلام پسر من ۲ ساله هس خلط داره و اب بینیش هم میاد ولی سرفه وتب نداره میتونم بهش شربت ستادین بدم
- باسلام پسرم 5سالشه از دیروز اسهال گرفته حالت خلطی امروز هم همون خلط ها خونی بود وبه سختی هم خارج میشدیه کم نگرانم امروز هم تعطیله راهنماییم کنید
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- ازمایش یکسالگی
باسلام بچه ای که هم رشد قدی هم وزنی و دور سرش خوبه باید ازمایش بده درمانگاه به من گفته این ازمایشات را همه بچه ها در یکسالگی باید انجام بدهند و این ازمایشات مربوط به چه هست ممنونم.
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- زردی کف دست
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- سلام اقای دکتر دختر من نافش افتاده ولی هنوز عفونت داره خشک نمیکند.لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟چیکار کنم خوب بشه؟؟
- مطب؛
سلام آقای دکتر سال نو مبارک آقای دکتر دخترم بیمار شماست مریض شده تب و گلودرد داره چهارونیم سالشه با وزن ۱۵ کیلو چیکار کنم ؟ شما کی مطب تشریف میبرید؟
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- سلام برای نوزاد باقله ای شیر نان مشکلی ندارد
- سلام راجب قطره باکتی ماید سوال دارم چشمش ۲روز چرک میکنه الان چند ساعت یکبار بریزم ۷ ماهشه

