Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- تیرگی بند انگشت نوزاد
نوزاد 46 روزه دارم و زیر ناخنش تیره هست باید چیکار کنم؟
- کبد
سلام ببخشید آزمایش دخترم که نه ماهشه شده ۴۶ برای کبد
- شروع
باسلام در ۴ونیم ماهگی با چه کمکی و چه مقدار و به چه ترتیب غذایی پیش برویم برای نوزاد؟ چون وزن گیریش خوب نبوده بهداشت گفت شروع کن
- رفلاکس
سلام.پسرمن رفلاکس داره ک با رانیتیدین و امپرازول خوب نشد میشه بهش قرص نکسیوم بدم ممنون وشما چ نظری دارید
- شربت گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر میخواستم بدونم شربت گریپ میکسچر نرس روچندباروچه مقدار میتونم به نوزاد یک ماهه بدم؟
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- َشیر خشک
با سلام خدمت پزشک محترم به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم دوماهه از پونزده روزگی فهمیدم رفلاکس داره اولش امپرازول دکتر داد الان نکسیوم وشریثبت دمپریدون وقطره پدی لاکت میخواستم ببینم کی قراره خوب بشه هنوز استفراغ داره
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- سرماخوردگی
با سلام پسر 2.5 ماهه ای دارم چند روزه بی قراره مدام گریه میکرد دکتر بردم گفتم گلوش عفونت کرده .ازیترومایسین .ستیریزین .سالبوتامول دادن .آیا درسته زیر 6 ماه این دارو هارو داد .و اینکه نگرانم بدنش مقاومت دارویی پیدا کنه.لطفا راهنمایی کنید .سپاس فراوان
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- نوزاد ۶ روزه دختر
با سلام دختری 6روزه دارم که هربار بیرون روی داره قسمت بیرونی الت تناسلی یا رحم چند قطره خون مشاهده میشه لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم

