Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- گرفتگی صدا
سلام برا کودک دختر ۲۰ ماهه که فقط صدایش گرفته چه شربتی خوبه بخوره؟
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- سرما
سلام آقای دکتر بچم مریض شماست حالت تهوع داره و بالا آورد سه بار الان کمی نان سوحاری و ابجوش دادم خورد و کمی تب و شرفه و ابریزش . سیموسپان و استامینوفن بدم یا بیارمش مطب ؟ و اینکه اگر معده درد داشت چی بدم؟ اگر حالش بد شد چون مطب نییتسن فردا کجا ببرمش؟
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- دارو آبله مرغان
سلام جناب دکتر پسرم ۱۰سال داره ۳روزآبله مرغان گرفته شبها تب شدید داره دکتر ایبوپروفن ۲۰۰ داده میگن خوب نیست بدی من شیاف استفاده کردم بااستامینوفن ۳۲۵ اشکال نداره
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- شیرخشک
سلام دکتر ،دختر من سه ماه و چهارروزشه الان دوروزه اصلا درست شیر نمیخوره ینی هر سه ساعت ۳۰ تا بیشتر نمیخوره اونم بالا میاره شیرخشکی کلا،چیکار کنم از بس گشنشه نمیتونه ام بخوابه میگمطغم شیر و فک کنم دوس ندارع وگرنه گشنشه شیشه رو میگیره شیر ک میاد دهنش پس میزنه
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- یبوست
سلام اقای دکتر، پسرم از اول فقط شیر خشک سوپرامیل میخورد، دو ماه اول هر روز ۹ الی ۱۰ بار مدفوع داشت، الان متاسفانه ۱ ماه مدفوع نمیکنه، رفلاکسم داره، پودر و قرص امپرازول استفاده میکردیم، قطع کردیم شربت اندامین استفاده میکنه الان، خس خس سینه سرفه بالا اوردن شیر داره از اویل تولد بین ابروهاش چند تا دونه ریز قرمز داره احتمال حساسیت به پروتیین گاوی هست،

