Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفلوانزا
سلام وقت بخیر آقای دکتر واکسن آنفلوآنزا لازمه برای کودک زیر ۲سال زده بشه ؟ چه مارکی و چن دوز ؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- فاویسم
- سفیکسیم
باسلام،دختر من ۲سال و نیمشه، حدود ۱۱کیلو هست، گلودرد گرفته سرفه میکنه، شربت سفیکسیم باید چه مقدار بهش بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام دختر من ۳روزه واکسن ۶سالگیش رو زده یکمی تب داشت وازروز دوم گفت گلوم درد مکنه روز سوم هم کمی سرفه البته الرژی هم داره و اسپری نارنجی میزنه میخواستم بدونم این علائم دردگلو و سرفه ازعوارض واکسنه؟
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- واکسن آنفولانزا
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر بچه 4 ماهه دارم آبان 6 ماهش میشه واکسن انفولانزا از الان بگیرم تو یخچال بذارم اشکالی نداره و آذرماه بهش تزریق کنم؟
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو سالشه تقریبا سه هفته هست سرماخورده همه داروهارو مصرف کرده ولی همچنان سرفه خلط دار میکنه جوری که خلط باعث میشه استفراغ کنه بینیشم ترشحات سبز داره گاهی خیلی کم از چشمش عفونت میاد انتی بیوتیک ندادم بهش اینبار چه انتی بیوتیکی بدم و چقدرتا خوب شه میترسم بمونه به عفونت شدید تبدیل شه چون خیلی طول کشید ممنونم
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- منیزیم ۳۰۰
برای بچه ی با وزن ۳۶ کیلو و ۴۵ کیلو ،هردو ۷ ساله چه مقدار پودر منیزیم ۳۰۰ میشه استفاده کرد ؟ باتوجه به اینکه یکی بد غذا هست و یبوست دارد اصلا لازم هست؟ اگر لازم هست چه مقدار؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
سلام دخترم چهارماهشه قبلا شب ها خیلی خوب میخوابید ولی امروز سه شبه که تو خواب مدام کش و قوس میاد و صورتش رو محکم چنگ میزنه و بیدار میشه.روزها شیر خشک آپتامیل پرونوترا میدم شب ها هم شیر خودمو مشکل چیه؟با تشکر
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه از ۱۸ ماهگی شیر پاکتی کم چرب بهش دادم حالا میتوانم شیر گاو بدهم مشکلی پیش نمیاد
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- آنتی بیوتیک برای کودک 18ماهه
دخترم 18ماهشه 3روزه واکسن زدم تبش قطع نشده وسرفه هم میکنه میتونم بهش آنتی بیوتیک بدم

