Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش خون
سلام دکتر دخترم 5 ساله هست. دو ماه پیش آزمایش خون داد که آلکالین فسفاتازش نزدیک 40 واحد بیشتر از حد مجاز بود. لوکوسیت هم بیست واحد بالاتر از مجاز و ترومبوزیت هم کمی بالاتر از مجاز. دکتر دو ماه بعد باز خون گرفت که لوکوسیت کل نرمال بود ننتها اءوزونفیل 2 واحد بیتشر از نرمال بود. مالقی مثل قبل. دلیلش چی میتونه باشه؟
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و ریزش مو هم داره خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه بخرم یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- بهداشت
سلام، آیا تمامی واکسن بچه رو باید حتمامراکز بهداشت زد؟؟ نميشه برد مطب پزشک زد؟؟ اگر مطب پزشک بزنیم تو کارت بهداشتش مشکلی پیش مياد؟؟ شما انجام ميدين؟؟ قیمت واکسن یک سالگی چ قدره؟؟ ممنون
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟

