Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- سرفه خشک
سلام پسر من تازه سه ماهشه و سرفه میکنه و بینیش کیپ شده چه دارویی باید بهش بدم؟ وزنش ۵ کیلوعه
- کاربرد شربت راسیپ
سسلام باسلام موارد استفاده از شربت راسیپ عوارض و فواید آن چیست و برای رفع حالت تهوع بچه ۱۶ماهه که در اثر درآوردن دندان است چه دارویی توصیه میکنید
- تغذیه
سلام وقت بخیر برای مقوی کردن و وزن گیری داخل غذای نوزادنوزاد هفت ماهه چی بریزم واینکه چشماش یکم پف داشت به دکترگفتم گفتن الرژی داره به بادام بهش نده.چی کارکنم؟شاید به کره گاو محلی حساسیت داشته باشه
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من حدود ۷ هفته سن داره معمولا چهار روز یکبار مدفوع میکرد ولی الان بیشتر از شش روز است ک معدش کار نکرده بعضی وقتها زور میزنه و کمی گریه میکنه
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- اسهال کودک سه ماهه
سلام وقت بخیر ببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم از روزی که به دنیا اومده شکمش شل کار میکنه روزی پنج بار وتا حالا چند بار دکتر هم بردم اما بهتر نشده چیکار باید کنم آخه باسن بچه هم ملتهب وقرمز هست
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- قطره اهن
سلام، دخترم ۲ نمونه قطره آهن (سیدرال و لیپوزفر) رو استفاده کرده ، وقتی قطره آهن میریزه دور دهنش ، اون ناحیه قرمز میشه؟دلیل بر آلرژی و حساسیت هست؟باید نمونه ی دیگه استفاده بشه؟
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟

