Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- عرق كردن سر
سلام آقاي دكتر دخترم زمانيكه شير ميخوره سرش خيس عرق ميشه بخاطر چيه؟نرماله؟
- دفعات شيرخوردن
سلام يه سوال ديگه اينكه روزي سه مرتبه شير خوردن به اضافه سه مرتبه غذاي كمكي لعاب برنج يا فرني آرد برنج براي دخترم كه شش ماهه ميباشد كافيست؟
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- آمپول بتامتازون برای فاویسم
سلام .خداقوت . آیا آمپول بتامتازون برای کودک ۱۳ ساله فاویسمی ضرر داره یا خیر؟
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- بیخوابی
سلام خسته نباشیدبرای بیخوابی دخترم که سه سالشه چه دارویی میتونم بهش بدم ایامولتی ویتامینی هست که باعث بشه خوابش خوب بشه یادارویی که بتونه شبهاراحت بخوابه اصلا خواب نداره ممنونم باتشکر
- مدفوش
سلام پسره من سه ماهو بیستو هشت روزشه مدفوش سبزه پرنگه میتونم بدونم بخاطر چیه
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو
- سرفه
سلام دکتر خسته نباشید پسرم دهدروزه سرما خورده اما چهار روزه سرفه های شدید پشت سرهم داره ونفس کشیدن براش سخت میشه موقع سرفه کردن گاهی هم خلط بالامیاره پسرم 2/5 هست

