Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- رشد نکردن قد و وزن کودک
باسلام.پسرم 8سالشه.وزنش بین 18 تا20 در نوسانه.و قدش 114 سانت است.ومدام سرما میخوره.داروهای تقویتی وافزایش قد زیاد بهش دادم ولی تاثیری نداشته.اشتهاش بیشتر میشه ولی وزن نمیگیره.لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس
- فرزندم ۵ماهه است ووزن نوزاد ۶کیلوگرم خس خس سینه وسرفه داره وسرفه میکنه
- یبوست کودک۱۸ماهه
دخترم ازیک سالگی دچار یبوست شد دکترشربت لاکتوز دادیک هفته استفاده کردم وبعد خوب شد بعداز یک ماه دوباره دچار یبوست شد واین بار دکتر بهش یک شربت گیاهی دقیقا اسمش یادم نیست ولی از ترکیب گل گاوزبان وچند گیاه دیگه بود این دارو هم وقتی تمام شد باز هم خوب نشد درحال حاضر دو ماه پودر پیدرولاکس استفاده کرده که روزیک قاشق در یک لیوان حل می کردم ودرطول روز بهش می دادم وچون دوماه تمام شدیک هفته یک قاشق مرباخوری دادم بعد از 8روز بااینکه پودر یک قاشق مرباخوری می دادم یبوستش برگشت میشه راهنمایی کنید واینکه ازمایش تیروییدداده ومشکلی نداشت
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- شربت
سلام وقت بخیر من نزدیکه ۲هفته اس ک ب دخترم شیر خشک اپتاکید میدم دخترم ۲سالو ۸ماهشه و قبلش شیر اپتامیل میدادم ایا اپتاکید الان زمان مناسبیه وسوال اخرم اینکه دخترم سرفه خشک میکرد گفتین شربت پلارژین بخوره وامروز ک شیر میخورد سرفه کرد ک اخرش باعث استفراغ شد ایا ازشیرخشکه یا مریض شده بعضی وقتام عطسه میکنه ممنون از پاسخگویتون دکتر مهربان🌷🌷🌷
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه یه مدتیه دهنش بوی بدی میدهه با این که اصلا سرماخوردگی هم نداره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه دست وپاش عرق میکنه از چیه میشه کمک کنین
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- من کودکم ۱۲ کیلو و ۱۹ ماهشه گفتم ببینم هر چند ساعت چند سی سی بهش بدم
- شیر نخوردن
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم - سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- آموکسی کلاو
سلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هستسلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره و یکبار دیشب استفراغ داشت ولی سرفه نداره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هست و ۱۷۰ قدش هست امیدوارم خبر خوش به من بدید ولی وضع عمومی پسرم نسبت به دیروز خیلی بهتر شده .
- سلام دخترم ٢سال ٨ ماه س دوسه روز تب داشت از ديروز كه شدت تب كم شده روي شكم و صورت و گردنش دونه هاي ريز زده طي طب از استامينوفن و شياف استفاده كردم
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون

