Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش قرمز بعد واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم بعد ۱۴ روز واکسن ۱۸ ماهگی الان بدنش جوش قرمز زده سرخک چکار کنم
- شیر خشک
سلام دخترم اخرای پنج ماهه آلرژی پرئتین داره ببلاک اچ ا استفاده میکنه یک ماهی میشه ولی الان داخل بازار گیر نمیاد چون رفلاکس پنهان داشت به اجبار اینکه ببلاک اچ ا نبود ببلاک ای ار گرفتم تا الان واکنشی نشون نداده به نظر تون چه شیر خشکی استفاده کنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
- غده در پشت سر نوزادم هست اندازه یه نخود حرکت میکنه زیر دستم آیا خطر داره
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- سلام پسرم دو ماهه من یه طرف صورت سمت راست صورتش قرمزه و جوشای ریز زده چیکار کنم اگه مرطوب کننده ای کرمی لازمه بفرمایید
سلام آقای دکتر.دخترم دوماهشه پشت سرش به سمت بالا داره ميره.ايابدخوابوندمش يااشکالي نداره .به بالارفته
- تغذیه
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا میتوان از حریره ی بادام که مثلا امروز ساعت دوازده ی ظهر تهیه شده است از باقیمانده ی آن که در یخچال نگهداری شده برای فردای آن روز ساعت دوازده استفاده کنیم در ضمن نوزا و هشت ماهه است با تشکر
- ترس کودک
پسرم ۱۸ ماه دارد واز عروسک می ترسد از تاریکی می ترسد می خواهم ببینم چرا وبرای درمان چه باید کرد
- کشش نوزادبعداازچندساعت خوابیدن
خسته نباشیدبچه من الان میشه یک سال ولی بعداهزچندساعت مثلا۵ساعت بدنش خسته میشه وکشوقوس میکنه کمکش دستموزیره کمرش میدازم تابدنشوبکشه گاهی خسته میشه ازاین شانه به اون شانه کزدن وگریه میکنه چکاربایدکردهمه هم میگن طبی هست یکساله خوب میشه ولی بچه من الان یک سالشه دیگه
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر نوزاد دو ماه و نیمه دارم که دوروزه مدفوعش کاملا سبزه حتی به کبودی میزنه احساس میکنم شکمش درد میکنهچی بهش بدم که خوب بشه؟
- بهبود
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم کودک سیزده ماهه ای که ویتامین دی خونش ۱۲ است با دارو کاملا خوب میشه و دچار عوارض ناشی از کمبود ویتامین دی نمیشه؟
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- وزن
سلام وزن پسر ۳ ماه و نیمم ۷ کیلو و زمان به دنیا امدنش ۳ کیلو ۸۰۰ . ایا نرماله
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- سلام هسته هلو قورت دادم
میخاستم ببینم اشکال نداره
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- مکمل افزایش وزن
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و نیمشه و ۱۱/۸۰۰ وزنشه. خیلی کم غذا و بد غذاست. میتونم مکمل غذایی پدیاشور یا گین آپ بهش بدم؟

