Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام خداقوت شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴/۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم چقدر بایدمصرف کند؟ متشکرم
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- تورم سینه کودک هشت ساله
دختر هشت ساله دارم که حدود چهار ماه است که یکی از سینه هاش ورم دارم دکتر هم رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم نگرانم دختر پوست پاهاش هم خشک میشه و یه مرور زخم میشه وبا خارش تبدیل به زخم میشه
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- تب اسهال مدفوع خلطی با رگه های خونی
سلام پسرم یک ماه دیگه میشه دوساله تب داشت براش شیاف گذاشتم اسهال گرفته با مدفوع خلطی رگه های خونی سخت دستشویی میکنه دلیلش چیه خیلی نگرانم بهش شیر پاستوریزه هم میدم قبلا شیرمحلی میدادم
- سلام تاکی باید به نوزاد ضدنفخ داد
- ویزیت
سلام اقای دکتر وقت بخیر. آقای دکتر بنده برای بار اول میخوام نوزاد تازه متولد شده ام را خدمت شما بیارم تا تحت نظر شما باشد. میدونم الان سفر تشریف دارید . آقای دکتر توی سایت خوندم که هفدهم تشریف میارید. میشه بفرمایید چه ساعاتی مطب ویزیت میکنید، و اینکه ما باید وقت قبلی از منشی بگیریم یا اینکه هر روزی که بیاییم حضوری، ویزیت نوزاد من را انجام میدهید؟ با تشکر و سپاس فراوان از شما متخصص گرامی
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- قطره
سلام وقتتون بخیر قطره ادزیر میدم دیگه نیازی به دادن قطره مولتی نیست.؟
- سلام پسرم ۵ساله هست وهروز اول صبح شکمش درد میکنه بااینکه هیچ مشکلی نداره علت چیه لطفا کمک کنید؟
- زرداب
سلام اقای دکتر پسر من ۴ماهو ۲۰روزس ۲روزه ک زرد اب بالا میاره استفراغش کاملن اب و زرد رنگ چیکار کنم
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم
- سلام ۳تا بچه ی کوچیک دارم و مدام مریض میشن میخوام ببینم چه ویتامین یا دارویی مصرف کنیم که انقدر مریض نشن.
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- کرفی
سلام شربت امگا ۳ رو میتونم با آبمیوه قاطی کنم به بچه ۵ ساله بدم ؟ به تنهایی میخوره بالا میاره، ممنون
- سلام خسته نباشی پسرم 8 ماه داره دوره ربت اموکسی کلاوو سفکسیم چند روز هست
- بسته بودن مجرای اشکی
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- قارچ در مدفوع
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر حدود 20 روز پیش پسرم که 5 ساله است غذا که میخورد بعد از حدود 20 ال 25 دقیقه مدفوع میکرد بردیم دکترشربت مترونیدازول هر 8 ساعت 5 سی سی و پودر کی لاکت و شربت آمی لوپرا هر 12 ساعت 2/5 سی سی داد گفت میکروب توی روده اش هست اسهال نداشت دل پیچه هم نداشت مترونیدازول هر 8 ساعت به مدت 1 هفته دادیمش بعدا از 14 روز که آزمایش مدفوع داد دکتر گفت مقدار خیلی کم قارچ توی آزمایش دیده شده شرایط یک هفته دارو خورده رو هم گفتم بهش گفت نیازی به دارو نیست رفع میشه لطفا شما نظرتون رو بفرمایید. ممنونم

