Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- ترس نوزاد
دخترم هفتاد و چهار روزه هست و تا بحال چند مورد حالت ترس بي دليل ازش ديدم. يكباره ميترسه و خودش را عقب مي كشد. دوبار موقع شير خوردن و يكبار موقع عوض كردن پوشك، اين اتفاق افتاده. آيا اين مسئله طبيعي هست؟ علت ترس نوزاد چه چيزى ميتواند باشد؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- زردی
زردی نوزادم در صورت و چشم ها طول کشیده راهکار چیه
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- زینک سولفات
سلام.شربت زینک سولفات درچه مواردی وازچندماهگی تجویزمیشه
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- کمبودوزن
سلام خسته نباشیدببخشیدپسرم یکسالشه وقتی بهش زینک میدم دیگ اصلاغذانمیخوره دهنشوقفل میکنه چیکارکنم ؟؟
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- گوش
سلام دخترم از تولد تا الان که یکسالشه گوشش میکشه ۳ بار دکتر بردم گفتن عفونت نداره کلافه ام کرده.همشم گوشش تمییز می کنم.مال چیه اقای دکتر.اینم بگم از تولد تا الان رفلاکس پنهان داره.از ۵ ماهگی تا یازده ماهگی نکسیوم دادم .دیگه گیر نمیاد قطعش کردم سر خود.شبا ده بار بیدار میشه از خواب
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- نوزاد خوابیدن زیاد
اگر نوزاد زیاد بخواب فکرش فقط خواب باشدوگریه نکند کم گریه کند و بعضی موقع حرکت ترسناک انجام دهد.مثلان دور چشم اش اول قرمز میشه بعد نمیتونه نفس بکشه بعد یکی چشمش چشمک چشمک بزنه .لازم هست چکار کنیم
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟

