Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- خاراندن سرو صورت نوزاد
باعرض سلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که مدام دستش سمت گوش و بینی اش و بیشتر اطراف گوشش است و مدام دستش را به اطراف گوشش میبرد.معاینه شده و عفونت گوش ندارد و سرماخوردگی ندارد.با این تفاسیرعلت چیست؟با سپاس فراوان
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام و درود پسر من چهار روز دیگه سه ماهش کامل میشه و الان سه روز ک شکمش کار نکرده باید چکار کرد؟
- اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم دوروزبیمارستان بود امروز بارضایت خودم مرخص شد آزمایش دادم w.b.cخونش۱۶.۷۳ هست وplateletخوشم ۷۸۴یعنی عفونت داره چقدر عفونتش؟
- سرماخوردگی
سلام وقت به خیر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که دچار آبریزش بینی وحرفه های خلط دار است درمان چیست ؟
- نوزاد
سلام. سوزاندن ناف نوزاد مشکلی برای نوزاد بوجود نمیاد درآینده هم مشکلی نخواهد داشت بعد از سوزاندن ناف نوزاد درد دارد.
- شیر نخوردن نوازاد پنج ماهه و عدم وزن گیری
با سلام و خسته نباشید من یه پسر پنج ماه و نیمه دارم که توی هفته ۳۵ به علت iugr ختم بارداری دادم و وزن تولد ۲۴۰۰ بود؛ وزن گیری پسرم خیلی خوب بود و تقریبا ماهی یه کیلو میگرفت تا ماه پنجم که دیگه وزن نگرفت و از شیر خوردن امتناع میکنه اصلا تمایلی به شیر خوردن نداره و با اینکه گرسنه س اما نمیخوره دکتر رفلاکس تشخیص دادن با توجه به اینکه بالا می اورد؛ الان پانزده روزه که امپرازول و یک هفته س که شیر آپتامیل پپتی و قرص دومپریدون بهش میدم شیر که به زور چند شماره در روز میخوره متاسفانه بهبودی نمیبینم😔😔😔بخاطر شروع کرونا هم نمیتونم بدم شهر دیگه بخاطر دکتر واقعا کلافه و سر در گم و نگرانم.فقط میشینم بالا سرش و گریه میکنم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
- شروع غذای کمکی
باسلام پسر من ۴ماه هستش و کمبود وزن داره به مقدار ۱کیلو میتونم براش غذای کمکی رو شروع کنم یا نه
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- قطره برای نفخ
سلام خسته نباشید، قطره برای نفخ نوزاد زیر ۶ ماه چی خوب هست؟ اول کولیکید دادم خوب نبود، روتلفور دادم بازم نفخ داره
- عدم دفع موکونیوم
سلام ، وقت بخیر، پسر من بعد از تولد اولین مدفوع اش زرد رنگ بود ، اصلا مدفوع تیره ای که بهش موکونیوممیگن رو دفع نکرد میخواستم بدونم مشکلی داره
- نوزاد
دخترم ۳ ماهش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره برای بعدها
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟

