Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص مبندازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید .آقای دکتر من مادر شیرده هستم نوزادم ۶ ماهشه ی ماه پیش فهمیدم کرم دارم از داروخانه قرص مبندازول گرفتم هفت عدد از قرصا خوردم شیرهم میدادم الان فهمیدم نباید میخوردم برا بچم ضرر داشته آقای دکتر الان من چیکار کنم شما ی راه حلی نشونم بدین .لطفا پاسخ بدید
- سلام بچه من ۱۵ روزشه زیاد سرفه مکنه چه شربتی خوبه
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- اسهال کودک
سلام پسرم دوسال ونیم هست یه بار استفراغ کرده دوبار هم اسهال میشه کمکم کنید بی حاله
- دست و پا زدن
سلام من یک دختر دارم که 3 ماهه تمام شده چند وقتی هست نصف شب در خواب خیلی ورجه ورجه می کنه دست به موهاش و چشماش می کشه می خواستم بدانم طبیعی ؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر . بهراد محبوبی هنوز گرفتگی بینی اش خوب نشده .با اینکه اسپره سه روزه می زنم حتی گلو درد نداره . ولی از دهانش بوی بد میاد . به نظر شما چرک پشت حلق داره که دهانش بو میده . پارسال خیلی اینجوری میشد تا چرک خشک کن نمیخورد خوب نمی سد . چون لوزه سوم هم داره. زحمت می کشید راهنمایی کنید . سیتریزین 5 هم هرشب میدم.
- آلرژی
سلام پسرم ۶ماهشه نمیدونم ب شیرحساسیت داره یا نه فرنی باشیر اشکال داره ب بچه بدم
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
پسرم پنج بار مدفوع در روز کرده است نگران کننده نیست؟
- ضربه به پیشانی همراه با خون از دماغ
سلام وقت بخیر دخترم با پیشانی به زمین خورد بعداز چند ثانیه خون کمی از دماغش امد ایا نیاز به دکتر دارد؟
- قلب
سلام آقای دکتر من بچم ۳ماهشه وپیش دکتر بردم گفت قلب بچه یه صدای اضافه داره و دیگه بخاطر ویروس کرونا پیگیری نکردیم.به نظر شما الان چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
- اسپرین
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالش تازه تموم شده ۳ روزه سرما خورده سینش خس. خس داره دیروز پدربزرگش یه دونه از اون اسپرین که خودش میخوره داد به دخترم منم دادم قرص بود الان خیلی نگرانم تو اینترنت نوشته. موجب سندرم ری میسود صبح بردم دسشویی از مقعدش چیزی شبیه روغن مایع به رنگ زردیا نارنجی از مقعدش اومد در صمن خیلی شیاف دیکلوفناک واستامینوفن استفاده کردم چیکار کنم نگرانم الان یکم سرحال بازی میکنهه
- ریفلاکس
سلام نوزادهفت ماهه من ریفلاکس دارد اما استفراغ ندارد وفقط بیقراری داردو از شیر خوردن امتناع میکنه گاهی هم موقع شیر خوردن ب خودش میپیچه و شکمش صدا ی قارو قور میدهوداروهایی مثل رانیتیدین پدی لاکت امپرازول استفاده کرد امااثری نداشته براش لطفا راهنمایمون کنید و چ داروی دیگری باید بخوره ممنون
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۱۷ ماهش هست اومیکرون گرفت خوب شد خیلی ضعیف و لاغر شد اشتها دیگه نداره یه شربت اشتها آور چی بدم به جز زینک ؟؟
- پسرم ۱سال ۹ماهشه میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- پسرم سرماخورده شدید وگلوشم عفونت کرده .اول اآموکسی سیلین خورد تبش قطع نشد الان آموکسی کلا یه نوبت گرفته ولی دل درد داره شدید
- قرمز شدن گاه گاه دور چشم فرزند یک ساله ام علتش چیست
- رفلاکس معده
سلام وخسته نباشید دختر یازده ماهه من جدیدا تشخیص داده شده رفلاکس داره بخاطر اوق زدن ولی بالا نمیاره حالتش رو داره میخوام بدونم چیا نباید بخوره آیا ماست وگندم براش ضرر داره چون حلیم رو خوب میخوره دکتر گفته حبوبات حذف

