Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- مکیدن انگشت
با سلام واحترام خدمت اقای دکتر.دختر۴ساله من مدام یا در حال مکیدن انگشت است یا ناخن خوردن.خیلی تلاش کردم به هر طریقی اعم از تشویقی وتنبیهی و بیشتر اوقات بی توجهی و حواس پرتی ولی هنوز نتوانسته کارش را ترک کند.متاصل شدم.لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر
- زبون دراوردن ومزمزکردن
سلام اقای دکترخسته نباشین .من بچه یه ماه و۷روزه دارم ازبعدازظهرهم عطسه میکنه .وهم زبون خودرادرمیاره لطفاراهنمایی کنین
- مصرف تعوفلین برای کودکی که براثر تورم لوزه سوم دچار مشکل تنفسی شده مفید است؟
پسرم3سال داره و تورم لوزه سوم باعث شده نتونه تنفس عادی داشته باشه که البته وقتی سرما میخوره دچار این مشکل میشه و هیچ دارویی خوبش نمیکنه.. آیا میشه ازشربت تعوفلین برای بهبود وضعیتش استفاده کرد یاخیر..
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰۰. برای کودک ۱۳ کاهه
کودک ۱۳ ماهه قد ۷۶ وزن ۸ کیلو ۸۰۰ گرم کودک ۳۳هفته به دنیا آمده در حاضر سرفه خلط دار و آبریزش بینی دارد
- دندان آسياب
سلام آقاي دکتر دخترم 15 ماهشه و 2تا دندون پايين و 4تا بالا در آورده ديروز متوجه شدم لثه ي دندون آسيابش جاش سفيد شده حالت دندون خيلي تعجب کردم نميدونم خدانکرده آبسه کرده يا داره دندون آسيابش در مياد.چون فقط الان 4تا بالا و 2تا پايين درآورده هنوز دندان نيش درنياورده دندون آسياب درآوردن عجيب نيست؟؟؟خيلي نگرانم
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- شیرنخوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشین .من پسرم تازه هشت ماهه شده .یه هفته ای میشه شرخشکش رو خوب نمیخوره بازور میدم بهش اونم یکی دوپیمانه .توفروردین هم کرونا گرفته بود یک ماه طول کشید تا خوب بشه .والان هم دماغش یجورایی گرفته هست یکم .میخواستم بدونم علتش ازاون هست یا از چیزه دیگه هست ؟
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر وقتی بچه ۵ ساله سرفه خلطی داره شربت دکسترومتورفان برای بچه خوبه یا برم هگزین؟
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- زبان كودك
با سلام روي زبان كودك ١٣ ماهه ام گاهي وقتا يه لايه سفيد يا زرد ميبينم دليلش چيه؟
- زخم
سلام دکتر عزیز.چندروز پیش پای پسرم زخم شد تقریبا داشت خوبم میشد حالا ازدیروز بادکرده خراش روی انگشت بزرگ پاش افتاده جایی هم هست ک انگشت خم میشه.چی استفاده کنم ک ورمش بخوابه
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- کم وزنی
پسرم ۳سالشه اصلا اشتها نداره ۱۱کیلو هستش چ شربتی بهش بدم
- سلام امروزواکسن۱۸ماهگی داریم بایدچندقطره چکون ازقطره پاراکیدبدم؟

