Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- عفونت چشم بچه یازده ماهه
با سلام پسرم یازده ماهشه،بخاطر سرماخوردگی شدید چشماشم خیلی چرک کرده بود، طوری که صبح ها موقع بیدار شدن چشماش چسبیده بود، شنبه دکتر اطفال بردمش، داروهای سرماخوردگی بهش داد، برای چشمشم قطره کلرامفنیکل هر 8ساعت و جنتامایسین هر 12ساعت بهش داد،دو روز براش ریختم یعنی حدود 48 ساعت، بعد شنیدم که قطره کلرامفنیکل برای زیر دوسال استفاده نمیشه. دیگه اون دوتارو استفاده نکردم، و فقط قطره باکتی ماید10 هر 8 ساعت براش ریختم. الان حدود چهار روزه که همین باکتی ماید رو براش ریختم، آیا کافیه همین چند روز یا باید ادامه بدم؟ظاهر چشمش خوبه ، اما نمیدونم که دیگه کامل خوب شده و کافیه یا نه، ممنون از پاسخگوییتون.
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- سلام نوزاد دختر شش ماه دارم کمی سینه هاشو بر جسته شده نگرانم سینه هاشو بزرگ شود
- غده سرکودک
سلام امروز متوجه شدم پشت سر دخترم پایینتراز گوشش.یکم بالاتراز گردنش یه غده کوچیک اندازه یه نخود در اومده.این چیه؟نگرانم
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرماخورده وشربت فارمنتین بهش دادم از دیروز پاهاش از زانو به پایین درد میکنه طوری که راه رفتن براش سخته چکارکنم

