Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آفاکسیم
سلام دکتر برای دخترم که ۱سال و ۸ماهشه آفاکسیم نوشته وزنش هم ۱۱ کیلو هست چند سی سی باید بهش بدم؟
- قبض دختر نوزاد ۱۷ روزه
سلام دکتر. صاحب یک دختر نوزاد که 17 روزه است دو روز شده که قبض است و جانش زیاد داغ است و نالش داره. گریه هم نمیکنه فقط سکوت است در این مورد رهنمای شما را خواهانم دکتر صالح
- پیوست زینک پلاس
آقای دکتر فرمودید روزی دو سی سی ویتامین ؟کدوم ویتامین مت عرض کردم زینک پلاس بدم نیاز به ویتامین آد هست یا نه؟؟
- علاوه بر ویژگی فوق، دو کاربر میتوانند از دستگاه فشارخون OMRON استفاده کنند، طوری که هرکاربر دارای یک حافظه اختصاصی است. فشارسنج امرون محصول کشور ژاپن است که میتواند علاوه بر اندازهگیری دقیق فشار خون، نتایج حاصل را ذخیره کند. محصولات و تجهیزات ثبت فشار خون امرون امروزه در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به فروش میرسند. امرن ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان توزیع کننده برای تمام محصولات OMRON در تهران و سراسر ایران می باشد. دستگاه فشارسنج خون امرن از بهترین فشارسنج های دیجیتال موجود در بازار می باشد. در صورت نیاز از تامین کننده بخواهید که آموزش های لازم را برای استفاده ایمن ارائه دهد. برای انجام آزمایشات آزمایشگاهی از چه تجهیزات پزشکی استفاده می شود؟ دستگاه ام آر آی (MRI) یکی از تجهیزات پزشکی پیشرفته است که برای تصویربرداری دقیق از داخل بدن استفاده می شود. اولین مزیت استفاده از این نوع فشارسنج امرون، دیجیتالی بودن آن است که نیازی به فرد دوم برای گرفتن فشار خون ندارید. اولین تکنولوژی در فشارسنج OMRON که با آن آشنا میشوید، Intellisense است. این دستگاه فشار خون omron ، کوچکترین دستگاه از نوع خود می باشد که با توجه به سایز کوچکش قادر است فشار خون بالا را بسیار دقیق و مطمئن اندازه گیری نماید. Post was generated with GSA Content Generator Demoversion.
درصورتی که دور بازوی شما در حد متوسط (نهایتا 32 سانتیمتر) است، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و در غیر این صورت پیشنهاد تهران مدیکال، خرید فشارسنج امرون M3 خواهد بود که قادر است که برای اندازه گیری فشارخون در بازوهای بزرگ نیز محدودیتی ندارد. کارشناسان واحد تجهیزات گوشی پزشکی ریشتر هایپر صنعت فامکو شما را در جهت خرید مناسب راهنمایی می کنند. تعمیر فشار خون سنج امرون omron شامل تعمیر بخش های مختلفی می شود که از جمله ی آن ها می توان به تعمیر کاف، تعویض کیسه، تعویض ال سی دی تعویض گیج نشان دهنده ی میزان فشارخون و… فشارسنج دیجیتال بازویی امرن M3 مدل M3-new2020 با سه پارامتر فشار ماکسیمم(systolic) فشار مینیمم (diastolic) و تعداد ضربان قلب در دقیقه بادقت و حساسیت بالا مناسب برای اندام های متوسط و درشت با بازه سایز بازوهای بین ۲۲تا ٤٢سانتیمتر به همراه ١٢٠حافظه بصورت دو حافظه ٦٠ عددي براي دو يوزر و قابلیت گرفتن میانگین فشار خون در یک دوره و گارانتی تعویض ۳ ساله(باتری و کاف شامل گارانتی نمی باشد).داراي چراغ تشخيص صحيح بسته شدن كاف. لازم به ذکر است که سیسم سه فاز 220 ولت در اکثر صنایغ کاشی و سرامیک کشور مورد استفاده قرار می گیرد . This data has been written with . تلاش ما تامین و فروش کالای پزشکی برای برطرف کردن نیاز بیماران در سراسر کشور میباشد. ولی این موارد تنها 50 درصد راه برای رسیدن به دقیق ترین فشارخون شماست، 50 درصد دیگر مربوط به آگاهی و اطلاع شما درباره چگونگی استفاده صحیح از دستگاههای فشارسنج خانگی و حتی زمان مناسب برای اقدام به انجام اندازه گیری فشارخون است. فشارسنج دیجیتال بازویی (Omron) امرون M1 قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق و مطمئن فشار خون توسط تکنولوژی هوشمند INTELLISENSE را داراست. بعد از اتمام اندازه گیری، فشار هوای درون کاف بصورت اتوماتیک خالی شده و اطلاعات مربوط به آریتمی قلب(نامنظم بودن ضربان قلب) و فشارخون بر روی صفحه فشارسنج بازویی امرن مدل M3 نمایش داده می شود. فشارسنج امرن (OMRON) مدل «M2» فشارسنج اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف 22 تا 32 سانتیمتر و 30 حافظهی ذخیرهسازی برای یک نفر کاربر می باشد. تامین و تهیه کالا با کیفیت و به اصطلاح دست اول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی که به مصرف کننده ارائه می گردد داشته باشد و در انتها این به نفع مصرف کننده می باشد. خمیر بدون سوزش استومی مونترال Osto-Paste : خمیر بدون الکل که با استفاده از آن پوست زخمی سوزش پیدا نمیکند و نمی سوزد . از آن برای محافظت کردن از پوست در اطراف استومی و همچنین درمان زخم ها و عارضه های پوستی اطراف استومی استفاده می شود. نکته جالب توجه که خود شما مشتری گرامی می توانید در مورد آن تحقیق کنید و به صحبت ما بسنده نفرمایید اینکه تا بحال هیچ گونه مورد خرابی و خطا در مورد این برند از فشارسنج گزارش نشده است! برخلاف تصور برخی که فکر می کنند ، CPU در تابلو برق و کنترل از اهمیت بالاتری برخوردار است باید یادآور شد که در واقع منبع تغذیه یا همان پاور ساپلای ( Switching power supply ) نقش تعیین کننده تری دارد ، زیرا اگر ولتاژ خروجی ایجاد شده در منبع تغذیه دارای نوسان یا ریپل ولتاژ( Voltage ripple) در خروجی باشد و یا اینکه به هنگام تغذیه مدارات داخل تابلو با کاهش جریان مواجه شود می تواند به قطعات گران قیمت داخل تابلو از جمله PLC آسیب جدی وارد کند. بهتر آن است اندکی از خمیر باقی بماند تا اینکه با شستن و پاک کردن تمام آن ، پوست را تحریک کنید.
- نوزاد
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید.پسر من سه ماهه و سنگ کلیه داره ودکتر بهش محلول داده تا دفع بشه.شیر من هم خیلی کمه و سیر نمیشه و من مجبورم بهش شیر خشک بدم.از داروخانه پودر گالاکتومید گرفتم تا شیرم زیاد بشه و دیگه بهش شیرخشک ندم.میخواستم بدونم اگه من بخورم برای سنگ کلیه پسرم خطری نداره؟سنگش از نوع اوریکه.ممنون.
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه رفلاکس داره،بک ماهه ببلاک ای آر میخوره،مشکلش با ای آر رفع شده اما یبوست شدید همش میگیره و وزن خوب نگرفته،بیومیل ای آر رو امتحان کردم دلپیچه گرفت باز سرفه میکرد ده نمیدونم چیکار کنم فقط ببلاک بهش میسازه
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- رنگ پریدگی
نوزاد سه ماهه من در ماه اول پوستی تیره داشت ولی الان پوستش خیلی سفید شده ایا کم خونی داره که سفید شده است یا بیماری دیگری است .یا سالمه
- غذا
سلام ،ایا میتونم به نوزاد 8 ماهه ماست همراه پسته رنده شده بدهم ؟؟ ممنون
- لکه پوست نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماهه ای دارم که از دوماهگی متوجه دوتا لکه قرمزرنگ پشت پاشنه دوتا پاهاش شدم(فکر کردم جای جورابه وچون پوستش ظریفه مونده) به مرور کوچیک ترشدن واز قرمز به قهوه ای تغییر رنگ دادن ولی بعد گذشت دوماه بازم هستن اینا چی هستن؟جای نگرانی داره؟
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- تب
پسر من ۷ماه و دو روزشه.از صبح دچار بی قراری و تب در حدود ۳۷.۸ هست علائمی از سرماخوردگی نداره تبسنج میذارم به ۳۸ نمیسرسه ولی گرمه بدنش ممکنه مال دندون باشه؟
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- آلرژی
سلام پسرم ۳ ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره آلرژیش چه زمانی درمان میشه ایا اصلا نمیتونه لبنیات یا گوشت بخوره
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- کهیر پوستی
سلام مادری شیرده هستم که دوروز قبل در اثر خوردن گرمی و استرس بابت اسباب کشی دچار کهیر شدید شده ام چه کنم که هم زودتر بهبود یابم هم نوزادم درگیر نشود.
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟

