Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار کم
پسرم از دیروز ادرارش خیلی کم شده و چند بارم که ادرار کرده نارنجی رنگ و انگار پودری کم داخلشه اما خوب شیر میخوره و شیر دهی منظمه تب نداره و همه چی خوبه شکر خدا میخواستم ببینم حل میشه و ممکنه اب جوشیده جایی که بهش شیر خشک میدم بهش نسازه؟؟
- كمك
سلام آقاي دكتر لطفا كمك كنيد دخترم كه فقط تو خواب شير ميخورد از ديروز تو خواب هم نميخورم دستش رو مياره انگشتش رو ميخوره و من پافشاري ميكنم بيدار ميشه و وكلافه ميشم ديگه نميخوابه هم.شير خشكم كه كلا بدش مياد پس چيكار كنم يك هفتس لعاب برنج رو شروع كردم دخترم ٥ ماهشه
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک پنج ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد پنج ماهه دارم سه هفته هست که سرفه میکنه به خصوص در شب.دکتر هم بردم اسپری بهش زدم داروی حساسیت داده آزیترومایسین هم داده ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- عفونت چشم
سلام خوبی اقایی دکتر شرمنده نوزاد 6ماه ام چشمش ورم کرده وازش عفونت میاد بیرون چیکارکنم
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ رو یکم تو فرنی اش میریزم. شیرخشک رو طعمش بده خالی نمیخوره. میشه شیرخشک رو یکم با نبات یا مقداری قند شیرین کنم؟
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماه
سلام پسرم چهار ماهشه دو روزه سرما خورده آبریزش بینی هم داره
- دادن قرص پروپرانول به نوزاد
پسر هشت ماهه من یه همانژیم کوچیک کنار ابروش داره حالا دکتر بهش قرص پروپرانول ۱۰داده ایا این قرص براش عوارض داره چکار کنم بهش بدم یا نه ایا ببرمش دکترهای تهران بهتر نیست
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- شروع
باسلام در ۴ونیم ماهگی با چه کمکی و چه مقدار و به چه ترتیب غذایی پیش برویم برای نوزاد؟ چون وزن گیریش خوب نبوده بهداشت گفت شروع کن

