Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر خواهر زادم تو شکم مادر مدفوع خورده به دنیا اومد تو دستگاهه ریه هاشم استنشاق کرده بچه حالش خوب میشه مشکلی براش پیش نمیاد الان و بعدن
- شیرخشکی
سلام خسته نباشید ، پسرم ۴ ماه و ۲۶ روزه هستش ، هم شیر خودم هم کمکی بهش میدم ، وقتی شیرخشک میخوره تو مدفوعش دونه های سفید هست ، طبیعیه یا خطرناکه ؟
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۵ماهشه وزنش ۸ کیلو تب میکنه و خیلی کم سرفه میکنه دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده مقدارش چقد باید باشه؟هرچندساعت؟
- لبه تناسلیش داخل سیاه شده
سلام خسته نباشید دختر من دوماه و نیم هست لکه سیاه داخل لبه تناسلیش شده خیلی خیلی خیلی نگرام لکه سیاه اصلا نبود یهو شده
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- سرفه های شدید هنگام خواب
دخترمن شش ماهشه چندشب پیش دچار تب شد بردمش دکتر گفت گلوش عفونت کرده چرک خشکن آزیترو 200داره استفاده میکنه اما هنگام خواب سرفه های شدید پی در پی داره طوری که بیدار میشه از خواب ، شربت سیتریزین و گایافنزین هم داره استفاده میکنه
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه چند روزه سرماخورده سرفه های خلط دار میکنه آبریزش هم داره روستا هستم ،چه دارویی بدم؟
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود
- بعداز چندروز ازخوردن قطره بی بی کر شکم نوزاد کارمیکنه؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- چه شربتی برا نوزاذ 3ماهه ک سرفه میکنه خوبه
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام
وقت تون بخیر
پسر من الان ۲۹ روزشه.. از ابتدای تولد فقط شیر خشک آپتامیل ۱ مصرف می کرد که مشکلی نبود و وزن گیری اش خیلی خوب بود و مدفوعش هم خردلی بود. از حدود دو هفتگی جوش های ریز به تعداد خیلی زیاد روی صورتش یعنی گونه ها و اطراف چونه اش زد و الان دیگه روی سینه و پشتش هم جوش زده.. صورتش که دیگه از حالت جوش به لکه های قرمز متورم که حالت خشکی داره تبدیل شده و کاملا جوشی شده. گاهی هم خشکه های زرد رنگ اطراف بینی و ابروهاش می زنه. پزشکش گفت که حساسیت به شیر داره و الان ۴ روزه نان اچ آ ۱ بهش می دم.. این شیر رو خیلی کمتر می خوره و انگار دوست نداره اصلا.. مدفوعش سبز رنگ و کمی شل و خیلی بد بو شده، بی قراری اش بیشتر شده و بیشتر از قبل گریه می کنه و علایم بهبود قرمزی و تورم صورتش خیلی محسوس نیست... یعنی تا چند روز دیگه صورتش خوب میشه یا به این شیر هم حساسیت داره؟ شیر آپتامیل اچ آ بهتر نیست؟ نمی دونم چکار کنم؟ چه شیری بهش بدم؟ - زردی نوزاد
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- سینه خیزنرفتن
سلام اقای دکتر الان دخترم 6 ماهش تموم شده امروز رفته تو هفت ماه ولی هنوز سینه خیز نمیره جا به حا میشه با تلاش خودش حدودیه متر تغییر مکان میده معمولا هم عقب یا به پهلو ولی به جلو نمیره یا حرکت اشکاری به عنوان سینه خیز رفتن نداره روی سینه هم وامیسته شونه هاش تکون میده ولی باز جلو نمیره خیلی نگرانم واسه سینه خیز رفتن دیر نشده؟
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟

