Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم. دخترم تا ۲ ماهگی شیر خودمو میخورد که آلرژی پیدا کرد. داخل مدفوعش خون بود و صورتش اگزما داشت. مصرف پروتئین گاوی رو قطع کردم اما خوب نشد. شیر خودم رو قطع کردم و بهش شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان ۳ ماه و نیمشه، خون داخل مدفوعش قطع شده اما همچنان صورتش اگزما داره و علائم رفلاکس هم داره. آیا باید همچنان آپتامیل اچ آ رو ادامه بدم یا آپتامیل پپتی بدم؟ با توجه به اینکه میگن پپتی تلخه و دخترم خیلی بد مجازه
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام جناب دكتر كرم بين،دخترم شش ماهشه قطره آهن و مولتي ويتامين بهش ميدم نمي خوره همه رو ميريزه بيرون چه قطره آهن و مولتي ويتاميني بدم كه بخوره ؟؟
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- کارنکردن شکم
- واکسن دوماهگی
با سلام بعد از واکسن دو ماهگی تاچند روز باید هر 4ساعت یکبار به نوزاد قطره آستامینوفن بدم؟
- دارو در شیردهی
سلام. خسته نباشید. من پسر هشت ماهه دارم. شیر ما ر میخوره و به پروتئین گاوی آلرژی داره. چند روز پیش مریض شدم و دکتر رفتم به من کلیدینیوم سی دادن. الان دو روزه پسرم خیلی نق میزنه و بهونه میگیره. ممکنه بخاطر دارویی که من مصرف میکنم باشه؟
- نخوردن شیر
سلام خسته نباشیدنواردم من از۳ماهگی به بعددربیداری شیرنمیخوردفقطدرخواب میخوردشیرخشگ گرفتم باپستانگ نمیخوردو برخی شبا باگریه شدیدبیدارمیشودوالان نوازدم ۵ماهه است وچهارروزاست که شیرمیخوردسرفه میکندوبالامی اورددرزوردوباربالامیاوردشیرکه بالااورده پنیری شکل است ولی خلطی سفیداست لطفا کمک کنین نگرانم چون کرونااست ازکرونامترسم نوازدم را دکترببرم
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- دادن شربت زینکیت
دادن شربت زینکیت بجایه قطره ب نوزاو پنج ماهه اشکال دارد یانه ؟
- خواب
سلام آقای دکتر دختر۳ ماهه ای دارم بعضی وقتا داخل خواب گریه می کنه ولی بیدارنمیشه دلیلش چیه ممنونم
- فرنی
سلام دکتر از به نوزاد سه ماه و 13روزه م فرنی با شیر خشک بدم چی میشه؟ دیگه شیر دوست نداره نمیدونم چیکار کنم
- سرماخودگی
سلام دخترم سه روزه صداش گرفته موقع شیرخوردن خرخر میکنه چکارکنم؟
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - س. لرزش پای نوزاد 4 ماهه از چیست آزمایش هم سه موردش پایین تر از حد نرمال 1Hemoglobin'10.5 2.Hematocrit 30.3 3.M.C.V 71.3 ممنون میشم ج بدین
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره

