Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسرم ۳سال ونیم با وزن ۱۳کیلو التهاب گلو داشت دکتر سفیکسیم۱۰۰روزی دوبار ۳سی سی بهش داده ایا همین شربت بدمش یا شربت دیگه معرفی میکنید؟؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- شیردهی
با سلام بنده تصمیم به کاشت ابرو دارم و از بیحسی لیدوکایین استفاده میشه به مدت ۵ ساعت جراحی دارم لطفا بگین این ماده تاثیری روی کودک شیرخواره ۱۸ ماهه داره؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر
- زردی کف پا
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم دوسال و دوماهش داره میشه ولی همچنان شیر مادر میخوره و به شدت وابسته است بهترین روش گرفتنش از شیر چه راهی است
- سرفه شبانه
دخترم شبا وقتی که میخوابه خیلی سرفه میکنه اینقد که از خواب بیدار میشه حتی بعضی وتا هم از شدت سرفه استفراغ میکنه زمانی که سرفه میکنه سرش خیلی عرق میکنه و داغ میشه نمیدونم از چی دو بارهم دکتر بردم اما فرقی نکرده
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- مقدار مصرف شربت سفالکسین 250
سلام پسرم تب میکنه 5 سالشه و 20 کیلو وزنش. تو خونه شربت سفالکسین 250 داشتم، میخوام ببینم چند سی سی و هر چند ساعت بهش ازین شربت بدم؟
- عفونت ادرار
سلام پسری 6ماهه دارم که الان دوروز هسته که موقع دفع ادرار_گریه میکنه وکاملامشخصه که ادرارکردن براش باعث دردوسوزش میشه چکارکنم چه دارویی براش تجویز میکنید. لطفا

