Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت
سلام اقای دکتر نوزاد من ۶ماهس ب پروتئین گاوی و خیلی مواد غذای های دیگ آلرژی داره دکتر گف برای تقویت شیرت و خودت لیدی میل بخور آیا برای نوزاد من خطرنداره؟؟مشکلی نیست بخورم؟؟؟
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- اسهال کودک سه ماهه
سلام وقت بخیر ببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم از روزی که به دنیا اومده شکمش شل کار میکنه روزی پنج بار وتا حالا چند بار دکتر هم بردم اما بهتر نشده چیکار باید کنم آخه باسن بچه هم ملتهب وقرمز هست
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- سرما خوردگی
پسر چهار ماه سرما خوردگی شدید بینی بنده شیرم بخوبی نمیخوره چی دارو مفیداست
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- ختنه
سلام اقای دکتر، درسته میگن ختنه در اینده باعث زود انزالی میشه؟ لطفا اگه میشه بدون در نظر گرفتن جوانب جواب بدین چون اکثرا در اینمورد جواب مشخصی نمیدن
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- Experienced representation in incapacity claims court with help from a impairment attorney.
- واکسن
واکس ۴ ماهگی راتاچه مدت میتوان به تاخیر انداخت
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
باسلام.نوزاد۷ماهه ۳روز است سرما خورده وآبریزش بینی وخسخس سینه دارد.سرفه وخلط دارد.روز اول دکتر بردم .آیا نیاز هست بیمارستان ببرم
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- مدفوع نوزاد
باسلام وخسته نباشید. یه نوزاد ۲۰ روزه دارم که چندروز اول زردی داشت ولی برطرف شد . از بدو تولد شیرخشک نان 1و شیرخودمو بهش میدم ولی چندروزیه که یه روز مدفوع نمیکنه یه روز مدفوعش آبکیه شبیه ادراره اونم یکی دوبار فقط وهنوز قطره ی زردی هم بهش میدم ممکنه مشکل از شیرش باشه اخه شیرخودمو که میخورد مدفوع میکرد ولی آبکیه شل نیست ولی شیرخشک که میخوره مدفوع نمیکنه
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟

