Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد قد نوزاد هنگام تولد
با سلام.ببخشید آقای دکتر، خانواده ام به من در بارداری گفتند که رژیم غذایی بگیرم چون داشتم خیلی اضافه وزن پیدا می کردم، بعد که بچه متولد شد، قدش 40 سانتی متر بود.آیا اگر رژیم نگرفته بودم، رشد قدش هنگام تولد بیشتر میشد؟ وزنش هم 2 کیلو و 50 گرم بود.آیا اگر وزن گیری بهتری قبل از تولد داشت، برای بعدا در سن رشد جوانی به نفعش بود؟ و رشد نسبتا بهتری نسبت به این وضعیت پیدا می کرد؟آیا من متضرر شدم؟
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام دختر چهارماهم دوهفتس که کف و کنارپاهاشو محکم بهم میماله و همیشه انگشتای پاشو محکم جمع میکنه علتش چیه؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۲۰روزشه سرما خورده.ایا دارویی هست من بهش بدم ک زودتر خوب بشه.سرفه میزنه
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- تلویزیون
سلام دخترم ۵ماهشه وب تلویزیون بعضی وقتها نگاه میکنه ایا مشکلی داره
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون

