Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- یبوست دائم نوزاد دوماهه
سلام ی دختر دارم هفتادوپنج روزس از ی ماهگی دیگه مدفوع نمیکنه یعنی هر ده روز ی بار اونم با درمان سنتی مدفوع میکنه(فلوس)هر دکتر میبره میگه طبیعیه ولی بچه خیلی بیقراری میکنه همش گریه میکنه همش میچه ولی مدفوع نمیکنه تا ی کم فلوس میده خودشو خالی میکنه وزنشم ۵ کیلوعه چکار کنیم اقای دکتر الان چهلو پنج روزه فقط اینجوری مدفوع میکنه میترسیم فلوش براش ضرر داشته باشه از شیر مادر استفاده میکنه
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- دندآن
سلام آیا استامینوفن ساده برای دندان درآوردن مناسب است ؟چند قطره میتوان آستامینوفن یا دیفن هیدرامین داد؟
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
نوزادم ۷ کیلو نیم هست چند قطره باید بدم
- لباس نوزاد
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد میزان لباس نوزاد، چون دست و پای نوزاد یک و نیم ماهه ی من خیلی سرده واسه خاطر همین تو پتوی خیلی نازک میپیچونم که دستاش وپاهاش فورا گرم میشه. شما هم فرمودین پتو در منزل حذف بشه. پس برای گرم نگه داشتن دست و پاهای نوژادم چیکار کنم؟
- صدا
دخترم ۵ ماهش دست و پا بععضی وقتا صرا میده علت چیه
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- وزن
با عرص سلام دختزمن 7ماه تمام با وزن 7300 و قد 69 میخواستم بپرسم وزنش کمه چه کار کنم شیر خشکی اصلا هم شیر خوب نمیخوره فقط در خواب با زور اونهم 90 سی سی
- سلام استامینوفن پاراکید را برای نوزاد۵کیلویی چقدر بدهم
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید آقای دکتر من دندونم درد میکرد قرص بروفاژل 400 خوردم بعد خوردنش تو نت دیدم منع مصرف نوشته تو دوران شیردهی پسرم هفت ماهشه حالا نمیتونم بهش شیر بدم؟
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- نوزاد ۵۰ روزه
سلام خیته نباشین پسرم ۵۰ روزشه ۵ روزی ک مدفوع نکرده خیلی هم زور میزنع گریه میکنه همه کار هم کردیم ماساژ و این چیزل تاثیر نداشته خیلی بی قراری میکنه چیکار کنم؟

