Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- چرک خشک کن
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟شما چی تجویز میکنید وزنش۱۱کیلو هست نزدیک یک هفته هنوز خوب نشده تب نمیکنه
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر دخترم ۱۸ ماهشه و من از تب بالای واکسن ۱۸ ماهگی خیلی میترسم.از طرفی خیلی بد داروئه و درست و حسابی دارو نمیخوره و بالا میاره و گریه میکنه.میتونم بجاش هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن بزارم؟ و اینکه شربت ایبوپروفن رو میتونم بهش بدم؟
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- آمپول نوروبیون ۳ میل
پسر ۱۱ ساله سرما خورده بود دکتر عمومی برایش آمپول نوروبیون ۳ داد. آیا این آمپول برای این سن مجاز است؟
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- شربت گلوکونات زینک
سلام استاد دخترم ۲سالشه یک ماه پیش دکتر براش شربت گلوکونات زینک تجویز کرد هر روز بهش میدم گفت برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودک خوبه میخواستم بدون وقتی شیشش تمام شد میشه دوباره بهش بدم تا چند وقت لازمه بهش بدم تشکر اگر راهنمای بفرمایید
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- سیستم گوارش
سلام پسر ۵ سال ونیمه دارم تازه به مهد میره صبح که از خواب بیدار میشه بالا میاره که بیشتر خلط است از اولین ماهی که به مهد میره چند بار سرما خورده ازمایش خون و ادرار داده همه چی خوب بوده فقط ویتامین دی خیلی کم بوده باید چکار کرد وعلت چیه ممنون

