Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- تراشیدن مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- سرماخوردگی
دکتر برای پسرم ک ۲سال دارد با وزن ۱۱کیلو سفکسیم ۱۰۰تجویز کردن ولی مقدارشو نگفتن..در روز چند سی سی باید بدم؟؟
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم ده روز دیگه سه سالش میشه فقط چند تا کلمه حرف میزنه ،شوهرمم دیر به حرف اومد، ایا من میتونم از پوشک بگیرمش؟؟ درحد ۶تا کلمه میگه ،، ممنونم
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- سلام خسته نباشید دختره پنج ساله ای دارم که هی بهانه میگیره والکی گریه میکنه وجیغ داد میزنه به نظر شما چی کار کنم تو ای موقع ها
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام به بچه سه ساله با ۱۴/۵ وزن چقدر ازیترومایسین ۲۰۰ باید بدم
- سلام دخترم ۱۰ ماهشه
دخترم ۱۰ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور میخورده الان دیگه گیر نمیاد چه شیر خشمی بهش بدم؟
- شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
سلام آقای دکتر.پسر ۶ ساله من مبتلا به آبله مرغان می باشد به جهت تب ۳۹ درجه یک بار فقط از شیاف دیکلوفناک استفاده کردیم در بقیه موارد استامینوفن استفاده کردیم.شنیده ام استعمال آسپرین برای تب آبله مرغان موجب بروز سندروم ری می شود آیا در مورد دیکلوفناک هم چنین هستش؟

