Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- سرفه نوزاد۲ماه و نیمه
سلام.دختر ۲ماه و نیمه ای دارم.چندروزه سرفه میکنه بردیمش دکتر گفته گلو و گوشش عفونت نداره .شربت سرفه هم دادمش ولی فرقی نکرده.
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام. وقت بخیر ببخشید پسر من سه ماه وپنج روزه ست از دیشب سرفه می کنه سرفش هم خشک هستش منم جای هستم دست رسی به پزشک ندارم لطفاً راهنماییم کنید
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد با وزن ۲کیلو ۷۵۰گرم دارای زردی ۱۲ آیا این درجه خطرناک هستش و باید حتما در بیمارستان بستری بشه یا در منزل هم میشه درمانشو ادامه داد
- دخترم پنج ماهه شده هنوزم پلک پایینش ورم داره ومدفوعش بی رنگه
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- اسهال نوزاد
با سلام. پسر من ۲۶ روزشه. چند روزی بود که زور میزد و یکم میپیچید به خودش و نمی خوابید.تماس گرفتم فرمودید قطره پدی لاکت بدم بهش. الان دو روزه قطره پدی لاکت میدم. امروز مدفوعش آبکیه. این اسهاله؟ باید چیکار کنم؟
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- گوش دردنوزاد
سلام برای گوش درد نوزادم چی استفاده کنم
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
ببخشید به نوزاد پنج ماهه چه میوه ای میشه داد؟
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای نوزاد 2ماهه
نوزاد دوماه ودو روزه با وزن 5.400
- در مورد نوزاد تازه متولد شده
سلام خسته نباشید پسر من سه روزه به دنیا اومده از موقع تولد همش عق میزد و استفراغ میکرد بستریش کردن و میگن موقع به دنیا اومدنش خون رفته تو معدش میخواستم بدونم خطری داره ؟
- بیقراری کودک
سلام نوزاد۱۰ ماه دارم.چندشب خیلی توخواب بیقرارهست.هرنیم ساعت بیدارمیشه باگریه وخیلی پاهاش به زمین میکوبه توخواب
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه

