Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- درمان اسهال شدید چقد سفکسیم بدم
وزن یازده ونیم اسهال شدید استفراغ کمتر چقدر سفکسیم
- فلیپ
سلام پسرم ۵ سالش هست کم خونی داره قطره فلیپ روزی چند سی سی بهش بدم با وزن ۱۷ کیلو، ممنون
- پنتو پرازول در شیردهی
سلام،من معده درد شدید دارم وپسرم ده ماهش موردی نداره پنتو پرازول بخورم
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- سیستم امینی ضعیف
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱۸ ماهشه وی ساله که لب به هیچ نوع شیری نمیزنه خیلی تند تند مریض میشه سیستم امینی بسیار ضعیفی داره هر دکتری بردم چند تا قطره و شربت دادن که اونارم وقتی میخوره بالا میارع ازش آزمایش کامل گرفتن کمخونیه شدید و عفونت داره لطفا راهنماییم کنید
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید، پسرم پنج سالش گوشش همیشه ترشح زرد رنگ داره عفونت هم نداره، دلیلش رو خواستم بدونم
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- تب کودک
سلام دخترم18ماهه هست تب داره شربت استامینوفن خریدم چندسی سی بدم ممنون
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- شیرخشک ایزومیل
سلام آقای دکتر میشه به کودک۵ ماهه که وزنش کمه و به پپتی و پپتی جونیور حساسیت نشون داده ایزومیل داد؟؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- سلام شربت سفکسیم چه مقدار بدم برای بچه ۳ سال

