Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- الرژی
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و کولیک داره و ب پرتئین گاوی آلرژی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ استفاده میکرد ک الان نیست و اینکه ب ببلاک کانفورت هم الرژی داره الان چ شیر خشکی بهش بدم ک در بازار موجود هست ممنونم ازتون
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- قطره متوکلوپرامید
سلام آقای دکتر دو ماهه دکتربرای نوزادم قطره متوکلوپرامید برا رفلاکس داده با۳ قطره شروع شدالان ۵ قطره گفته هر ۸ ساعت. چهار ماهشه وزن۶۸۰۰.زیاد نیست واینکه تاکی بدم؟ممنون
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است
سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است خیلی تپ داره
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- مصرف سفیکسیم۱۰۰
مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک چهارونیم ساله با وزن۱۹ کیلو چند سی سی میباشد؟دوره کامل مصرف دارو چند روزه میباشد؟
- وزن
باسلام آقای دکتر پسر من تازه رفته تو۱۲ ماه خواستم بدونم که وزن وقد ودرو سر کودک ۱۲ ماهه چند باید باش ممنون از شما زنده باشی
- سلام من پسرم 37 روزش از همون موقع به به دنیااومداسهال هست بردمش دکترمتح
- برنج
سلام در کمددیواری اتاق دخترم گونی برنج گذاشتیم و اتاقش بوی برنج گرفته، ایا ایرادی دارد؟ ممکنه باعث بروز حساسیت شود؟
- بهار چهار ماهشه سرما خورده سرفه داره
سلام خسته نباشید نوزاد چهارماه دارم سه روزه که فقط سرفه داره چی میتونم بهش بدم ممنون میشم
- برای رشت مو وقدش واشتها چه شربتی استفاده کنم
سلام دخترم سه ماهه پنج سالشنوتموم کرده ولی رشت خوبی نداره برای رشت موهاش وقتش واشتهاچه شربتی استفاده کنم
- پاسخ بهتب وگلودرد
دخترم 21 ماهشه دچار سرماخوردگی شد الان به مدت دوهفته اس حال عمومی اش خوب شد ولیاخر شب هنگام خواب و سرصبح شروع به سرفه میکنه که خلط داره

