Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام پسرم هشت ماهشه دادن قطره اهن دندونش سیاه میکنه ایادادن قطره اهن الزامیه یااینکه چ قطره ای بدمش ک دندوناش ساه نشن ممنون
- سرما خوردگی
سلام وقت تون بخیر دخترم ۸ماهشه دو هفته است سرما خورده دوبار بردم دکتر زادیتن و کتوفین هم مصرف کرده ولی هنوز خوب نشده ابریزش بینی و سرفه داره چیکار کنم؟نظر شما در مورد شربت پدی کاف چیه؟ ممنون اگه راهنماییم کنید
- تب
آقای دکتر برای گرفتن تب نوزاد از زیر بغل باید لختش کنم و بعدش دمای بدنش رو اندازه بگیرم؟؟
- درمورد کودک 20ماهه
سلام. 23روز پیش پسرم که سابقه تشنج قبلا داشته و دارد مصرف میکرد با قطع چند روزه دارو دچار تب و تشنج شدند. یعنی از چهار دهم خرداد دیگر تشنج نکرده الان میتونم واکسن یکسال و نیمه بچمو بزنم.
- ایا اسپری بینی نورمونیکس واس نوزاد۴ماهه ضررداره؟
- کم خونی نوزاد
باسلام پسر من تازه رفته داخل ۱۱ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره خیلی بیقراری میکنه همش هم چشمهاشو میماله هم گوشهاشوخیلی نگرانشم گفت که خودت هم کم خونی چه دارویی باید خودم استفاده کنم تا خوب بشه لطفا یه راهنمایی بهم بدین ممنونم تورو خدا کمکم کنید خیلی نگران پسرم هستم
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟
- لاغری
با تشکر از زحمات شما چه دارو تقویتی باید مصرف کند
- سرفه و حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم ۸ سالشه ۳۰ کیلو وزنش متاسفانه هر وقت سرما میخوره ۲ روز بعد سرفهاش شروع میشه وتا مدت زیادی طول میکشه دکتر بردم انتی بیوتیک با امپول دگزا تجویز کرده اما الا سرفهاش شدید تر شده بنظر شمانصف قرص مونته لوکاست۱۰ بهش بدم چون ۵ خونه نداریم چند روز استفاده کنه شربت سیترزین بنظرتون استفاده کنه ممنون میشم جواب بدین
- شیرخشک رژیمی
سلام به علت حساسیت کودک 3ماهه ام به پروتئن و شیر گاو دکتر برای او شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرده که در بازار وجود ندارد لطفا یک شیرخشک جایگزین پیشنهاد کنید با تشکر فراوان
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- رفع خس خس سینه
من دخترم الان چندروزخس خس سینه داره وحرفه های خلط داربردم دکتربهش ازیترومایسن ۲۰۰شربت بروسبان وسیتریزین داده اماالان چهارروزگدشته خس خس خوب نشده دخترم چهارسال وسه ماهشه.بنظرتون سالبوتامول براش خوبه
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- بچم کلا از اول شیر کم میخورد الانم ۵ ماهه شیر ۱۲۰تا هر ۳تا ۴ ساعت میخوره چیکار کنم
- چشم
- آرتین
سلام ببخشید پسرم ۷ساله هست والان چند ماهی هست سرما میخوره یعنی دوهفته ای خوبه باز بعد چند هفته مریض میشه چندین بار دکتر بردم بهش آموکسی کلاو ۶۴۳ وسیتریزن میده نزدیک به دو ماهه که آموکسی کلاو میخوره دیگه جون به تن نداره با این حال بازم خلط داره وبیشتر قسمت پیشونیش درد میگیره وآبریزش داره دکتر گفته سینوزیت هست چرا باید بعد این همه دارو بازم همین علایم رو داشته باشه وهمش سرما بخوره
- دستگاه بخور
با سلام بنده یک فرزند 2ساله و یک فرزند دو ماهه دارم با توجه به فصل سرما احساس میکنم هوای منزل خشکه و مناسب نیست استفاده از دستگاه بخور از جهت مهیا کردن محیط جهت رشد باکتری مشکلی نداره میتونم استفاده کنم؟بخور سرد یا گرم کدام مناسب تره؟ تشکر
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم

