Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد چرکی سفید رنگ
سلام وقت بخیر،مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله باوزن ۱۷ کیلو چه مقدار هست روز دوم بیماری هستش
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- سیب پخته
سلام آقای دکتر سیب پخته برای یبوست بچه۷ ماهه خوبه یا بده؟؟
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- دوز سفکسیم برای نوازد ۲ ماهه
برای نوازد ۲ ماهه چند ساعته و به چه میزان شربت سفکسیم باید بدیم
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- هیپوترمی در نوزادی میتونه در اینده عوارض داشته باشه؟
با سلام خدمت شما ببخشید من دخترم الان ۴ سالشه و هیچ مشکلی نداره فقط وزنش پایینه که خیلی پیگیری کردیم و کلی ازمایش ازش گرفتن اخر سر گفتن میتونه ژنتیکی باشه و چون قدش خوب رشد میکنه خیلی مهم نیست. دمای بدنش هم معمولا حدود ۳۶/۵ هست. ولی در دو ماهگی بعد از واکسنش و دادن قطره استامینوفن یه بار حس کردم صورت و بدنش سرده و بی حاله ولی هیچ نشانه ای از لرز و تغییر رنگ و ... نداشت. دمای بدنشو که اندازه گرفتم خیلی پایین بود و کم کم بیشتر هم پایین اومد تا اینکه گرم پوشوندمش و شیر دادم دمای بدنش دوباره بالا رفت. متاسفانه چون اطلاعی در مورد هیپوترمی نداشتم و چون بعد از حدود نیم ساعت دمای بدنش به حد نرمال رسید نبردمش اورژانس. دقیق یادم نیست ولی فکر کنم دمای بدنش حدودا ۲۹ درجه یا حتی پایینتر بود! الان که در مورد هیپوترمی خوندم خیلی نگران شدم که ایا ممکنه اون اتفاق باعث اسیب به کلیه یا قلبش شده باشه؟؟ کلا باید کاری انجام بدم و چیزی رو درموردش چک و پیگیری کنم؟ اینم بگم که بخاطر کم وزنی خیلی ازمایش ازش گرفتیم و سونوگرافی کامل از جمله کلیه هم داده. اینا کافی هستن؟ برای قلبش ولی چون مشکلی نداشته چکاپی انجام ندادیم. خواهش میکنم پاسخمو بدین خیلی نگرانم.
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- کودک یکساله
باسلام آقای دکتر پسر من در هفته 35بارداری ب دنیا آمد الان یکساله هست و وزنش 9300،قد73،دورسرش46میباشد میخواستم بدونم از نظر رشدی با کودکان ترم خیلی تفاوت و فاصله دارد
- ازشیرگرفتن
سلام روزبخیر پسرم ۲۹ماهشه در ۱۹ ماهگی یکبار از شیرگرفتم ولی بخاطر دلسوزی خانواده و گریه بچه دوباره شیر دادم درضمن علاقه ب سرلاک و شیر خشک و شیشه شیر پستانک نداره اصلا حتی شیرمم قطع کردم انقد بچه خورد تا اومد باز خیلی وابسته به شیر منه غذاخوردنش هم خوبه اما این شیرو ب هیچ عنوان ترک نمیکنه حتی تلخک هم استفاده کردم فلفل زدم بازم خورد دیگه ۲.۵سالشه چکارکنم از شیر چطور بگیرم
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون

