Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین.
سلام آقای دکتر دخترم پنج ونیم ساله هست با وزن ۱۵/۵ کیلوگرم برای سرفه چقدر آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟ ممنون از راهنمایی شما
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- زردی کف پای کودک
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه کف دوتا پاهاش کاملا زرده نگران شدم میشه بفرمایید چه ازمایشاتی لازمه
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- دانه های سرخ رنگ
سلام دکتر وقت بخیر من امروز واکسن 18 ماهگی دخترم رو زدم اما الان دونه های قرمز رنگی رو گردن و دستش زده این خطر ناکه؟
- سفکسیم ۲۰۰
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید دخترم یک سال و سه ماهشه چند وقتی هس که صب تا شب اب میخوره ولی تا شب شاید یک بار ادرار میکنه طبیعی هس یا مشکلی داره
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- مدفوع کودک ۳ساله
سلام آقای دکتر دختر من یک ماه دیگه میشه ۳ ساله چند روز میشه یک روز درمیان مدفوع میکنه و اصلا حالت یبوست نداره، مدفوع عادی هست ، نگرانم که آیا این موضوع مشکلی نداره؟
- مقدارمصرف دارو
بچه ۱۰ ساله مقدار مصرف سفکسیم ۲۸ کیلو چند سیسی مصرف کند

