Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- سلام چشم چپ پسرم امروزعبونت کرده قطره بدکتی مایدتهیه کردم این قطره چقدطول میکشه تااثرکنه؟ایاباید داخل هردوچشم استفاده بشه چون میترسم به چشم راستش هم سرایت کنه
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- سلام خسته نباشید
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۱ ماهه چند روز پیش پیام دادم بخاطر اسهال شما گفتید ببلاک ال اف استفاده کنید من گرفتم نخورد همون شیر خشک قبلی اپتامیل رو بهش دادم با دارو هاش اسهالش بهتر شدش به روزی سه بار رسید الان از امروز داخل مدفوع انگاری شن زیره هست مدفوع کاملا عادیه ولی داخلش دانه های زیر مثل شن سیاه هست قبلا خیلی وقت پیشم داخل مدفوع دیده بودم امکانش هست بخاطر غذا باشه خرماهم خورده بود دیشب چیکار باید کرد ممنون میشم
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- برامدگی یک طرفه استخوان قفسه سینه
سلام دخترم ۴ سالشه و امروز متوجه شدم استخوان طرفه راست قفسه سینش برامده تر از طرف دیگر است مشکل نگران کننده ای است
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- قارچ در مدفوع
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر حدود 20 روز پیش پسرم که 5 ساله است غذا که میخورد بعد از حدود 20 ال 25 دقیقه مدفوع میکرد بردیم دکترشربت مترونیدازول هر 8 ساعت 5 سی سی و پودر کی لاکت و شربت آمی لوپرا هر 12 ساعت 2/5 سی سی داد گفت میکروب توی روده اش هست اسهال نداشت دل پیچه هم نداشت مترونیدازول هر 8 ساعت به مدت 1 هفته دادیمش بعدا از 14 روز که آزمایش مدفوع داد دکتر گفت مقدار خیلی کم قارچ توی آزمایش دیده شده شرایط یک هفته دارو خورده رو هم گفتم بهش گفت نیازی به دارو نیست رفع میشه لطفا شما نظرتون رو بفرمایید. ممنونم
- اب دادن
با سلام نوزاد ۶ ماه و نیم دارم که شب ها بعد از شیر خوردن آب بهش میدم آیا اشکالی نداره بلافاصله بعد از شیر خوردن بهش آب میدم ؟؟؟بچه هم آب رو میخوره چون تشنه هست
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- شیرخشک
اقای دکتر وزن اولیه بچم 1 کیلو و 670 گرم بودش این 27 میره تو 5 ماه؛ی مارک خیلی خوب لطف کنید بگید.
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- سرما خوردگی
سلام پسرمن ۱۰ماهش هست که ۳روزپیش آبریزش بینی داشت ولی از دیشب تک سرفه داشت که امروز بردمش دکتر خودش شربت پلارژین رو دادن ولی من اشتباه بجای ۲.۵ سی سی ۵سی سی دادم میخواستم ببینم مشکلی به وجود نمیاد خطرناک نیست؟
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- بی نظمی اشتها
با سلام پسرم یک سالشه باوزن نه ونیم ووزن تولد سه کیلو یه جورایی بی نظمی اشتها داره مثلا کلا صبحانه نمیخوره به زور میخورونم اونم با زبانش پرت میکنه بیرون ناهار و شام هم که باز به زور میخورورونم ولی بعضی اوقات اشتهاشخوب میشه میوه جات هم که خیلی خوب میخورد الان فقط موز میخوره اونم گاهی اوقات اقای دکتر به نظر شما چی کار کنم میترسم ویتامین های مورد نیاز به بدنش نرسه یا اینکه مشکلی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

