Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- تست
تست
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- واکسن ۶ سالگی
باسلام ببخشیدبه سوالم پاسخ داده نشده پسرم هنوزواکسن ۶ سالگی رودریافت نکرده چون اززمان ورودبه مدرسه علائم مختلف سرماخوردگی داشته دکترچراغی تشخیص آسم تنفسی ازنوع سرفه براش داده گاهی مثلا۲روزدرمیان تک سرفه هایی داره وهیچ دارویی هم مصرف نمی کنه می خواستم بدونم تزریق واکست درحال حاضرخطری براش نداره
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- دخترم ۱ونیم سالشه سرماخورده
دیروز سرما خورده دارو از داروخانه داروی آزیتروماسین۲۰۰براش گرفتم چطوری بهش بدم آیا دارو گرفتن بدون نسخه پزشک درصورتی که هر وقت سرما خورده دکتر همین دارو ها رو بهش داده این کار من درسته یا نه حتماباید ببرم دکتر تجویز کنه [دکتر میبرم ولی الان شرایطش رو نداشتم برم دکتر]
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- مصرف پردنیزولون در شیردهی
سلام.خسته نباشید. آیا مصرف قرص پردنیزولون و پماد بکلومتازول در شیر دهی مجاز است؟ممنون.
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما

