Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر پسرم الان ۴سال و۴ماهش از پنج شش ماهگی یبوست دارد چون. بار به پزشک مراجعه کردم بهم داروهای ملین یا شیاف دادن میخواستم شما منو راهنمایی کنید چه آزمایشی نیاز هست که انجام بشه و اینکه علت یبوست چیه
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- سرماخوردگی دختر۶ساله ام
باسلام و عرض ادب جناب دکتر عزیز دخترم ۶سالشه، والان۲روزه سرفه خشک میکنه و در انتهای روز دوم ، تب هم کرده جسارتا ممنون میشم لطف بفرمایید که از چه دارویی برای ایشون استفاده کنم؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- استفراغ کودک ۲ ساله
با سلام پسر دو سال و دو ماهه من در حتلت عادی سر حال و خوب است اما گاها وقتی می خوابد استفراغ می کند و استفراغ می کند و همه محتویات معده را تخلیه میکند اما در بیداری اتفاق نمی افتد دلیل آن چیست؟ پسرم فوق العاده شلوغ کار و پر جنب و جوش است اما بعد از استفراغ بسیار بی حال و آرام میشود و هیچ چیز نمیخورد.
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- سيلياك
سلام خسته نباشيد سيلياك مادرزاديه يا ميشه بعد هم بوجود بياد؟ پسر من ١٦ ماهشه.سه روز اسهال زرد داشته الان دو روزه خوب شده اما هنوز رنگ مدفوعش زرده. يعني ممكنه سيلياك باشه؟
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- فلوپد
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه

