Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- امپول کورتون
سلام من یه نوزاد۲۵روزه دارم ویک سال قبل بینیمو عمل کردم والان خیلی ورم داره ایا میتونم دردوران شیردهی امپول کورتن بزنم؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- تب واسهال
باسلام پسریکساله من سه روز اسهال سبز داره ویک روز تب داره شربت فارمنتین و سیتریزین و گایانفزین دادم خوب نشد چکارکنم
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- خندیدن نوزاد
باسلام من نوزادم ۵۰ روزه ست و۳۵ هفته بدنیا اومده ولی هنوز توبیداری نمیخنده ایامشکلی داره؟از چه زمانی باید بخنده
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر ،نوزاد من 6 ماه و بیست روزش هست از انواع غذاهای کمکی مثل سوپ مرغ و سبزیجات میکس شده ،شیر برنج ،لعاب برنج ،سرلاک ،اصلا نمیخوره ،یعنی هیچ نوع غذای کمکی دوست نداره ،به نظر شما چیکار کنم ؟؟ مرسی از لطفتون
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..
- بیدار نشدن برای شیر خوردن
سلام ، کودکم به تازگی سه ماهش تموم شده، تقریبا تا دو ماهگی شبها دوبار برای شیر بیدار میشد و اگر هم نمیشد خودم این کار را میکردم اما بعد از اون دیدم اصلا بیدار نمیشه یعنی گریه و بیداری نبود ولی شاید وول خوردن داشت من هم شبر نمیدادم و خودم بعد از 4،5 ساعت بعد نیمه شب بیدار میشم و شیر میدم ، بعد از اون صبح هم مدام وول میخوره و نق میزنه تا بیدار شه و در واقع برای دفع در حال زور زدنه ، در مورد شیر شب و کلا فواصل شیر دهی و تعدادش در طول روز راهنماییم کنید ، من هنوز رو برنامه و روال خاصی شیر نمیدم و گاهی سردرگمم در ضمن تا ماه پیش وزن گیریش خوب بوده این ماه هنوز چک نشده با تشکر
- بیخوابی وبیقراری نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من ده ماهشه از همان بدو تولد تو خواب بیقراری میکنه اصلا خواب کافی نداره شبا همش غلت میزنه کلافه و بیقراره هر نیم ساعت بیدار میشه پهلو به پهلو میشه گاهی گریه هم میکنه مجبور میشم رو پام بذارم تا به خواب بره بعد نیم ساعت یا یه ساعت باز بیدار میشه خواب عمیق نداره ازمایش وسونوگرافی دادیم هیچمشکلی نداره حتی شربت بی بی اسلیپ گرفتم ۲.۳ روزمصرف کرد بیشتر بیقرار شد و باز خوابش خوب نشد.تا اینکه دکتر بهش شربت کلرال هیدرات خواب اور نوشت براش الان ۲ شبه ۲ سی سی میدم بازم همونه فرق نکرده واقعا کلافه شدیم ده ماهه خواب نداریم.ممنون میشم کمکم کنید دیگه موندم چه دکتری ببرمش ایا طبیعه؟ روزانه هم قطره مولتی ویتامین و اهن و زینک میدم بهش
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- مصرف مكمل و اب در نوزاد
كودكم ٥ ماه و ١٠ روزش هست و ٢ هفته اي هست رفلاكسش بيشتر شده دكترشون به علت كرونا ويزيت ندارند و تلفني گفتن سرلاك و فرني يا حرير بادام بهش بديم. ولي نگفتن چه ميزان و چه قدر و اينكه ايا بعد مصرف اينا اب هم بايد به نوزاد بدهيم ؟ چه ميزان چون دكترشون در دسترس نيستن مزاحم شما شدم راهنمايي بفرماييد.
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- سرفه نوزاد
سلام پسرم 20 روزه از داداشش سرما خوردگی گرفته سرفه های خشک میکنه و بینیش بسته
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟

