Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین د
با سلام ، پسر نه ماهه ام اسهاله، دکترش گفته هفته ای یک قرص ویتامین د ۵۰۰۰۰ بدم... به نظرتون بهش بدم؟ طوری نمیشه؟ چهار هفته ...هر هفته یه قرص
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر هجدهم اسفند پسرم نه ماهش تموم میشه طبق دستور شما فقط آدزیر روزی ۱۰ قطره میخوره شیرخشک نان ۲ میخوره قطره یامکمل دیگه ای نیاز نیست فعلا براش بگیرم تا بعد بیارمش مطب ؟
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- نفخ
سلام بچه ام امروز 21روزشه شربت گریپ میکسچر با کولیکز بهش دادم نفخش خوب نشده چکارش کنم خیلی دل درد داره
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- سرماخوردگی نوزاد 14روزه
سلام آقای دکتر نوزاد من سرفه و عطسه داره تقریباً هر سه ساعت چند سرفه باصدا ی خس خس سینه و پشت بینی آیا میتوانم دارو استفاده کنم در ضمن هنوز تب ندارد
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- غده سرکودک
سلام.پرم شش ماه ونیم هستش از اول پشت سرش نزدیک گوشش سمت راست ی غده اندازه نخود سفت هستش.بردم ی دکتر گف طبیعی هست اون یکی گفت اگه حرکت کنه طبیعی هست.ولی ماله این استخونی هست انگار از جمجمه زده بیرون
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- مشکل پوستی

