Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بچه ۱۸ ماهه قرص میترونیدازول خورده
آیا قرض مترونیدازول برا بچه ۱۸ ماهه خطرناکه
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- بی قراری نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۵ ماهه دارم. الان چند روزه که همش بی قراری می کنه و ناله میکنه. تب هم نداره. علتش چیه؟ ممکنه بخاطر دندون باشه؟
- قطره آهن
آقای دکتر بچه ام شیش ماه و دو روزشه .قطره خارجی گرفتم براش روزی چند قطره بدم .وزن تولد ۴۱۰۰ اما الان وزنش شیش و ششصد هستش
- کوتاهی قد
درود پسرم ۱۹ ماهشه ،وزنش ۱۲.۵وقدش فک میکنم گفتن ۷۹ میباشد حالا دکترش میگن نمودارقدش سه در صدوباید پیگیر باشید شما اقای دکتر چه میفرمایید،تشکر
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- سلام وخسته نباشید، دکتر به پسر پنج ساله ام با وزن 21کیلو قرص سفیکسیم 200 دادن لطفا بگید به چه صورت مصرف کنه
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- دندان در اوردن نوزاد
با سلام پسر یازده ماهه ای دارم که در شش ماهگی دو تا دندان پایین دراورد اما دندان بالا هنوز در نیومده وفقط همون دو دندون پایین داره الان داره کم کم راه میره وهمه مراحل رشدش خوب بوده علت چی میتونه باشه ممنون از لطفتون
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- دهان پسرم بو میده و گلوش ملتهب و قرمزه
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- آزمایش
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا نتایج آزمایش غربالگری تیروئید نوزادان که از پاشنه پا گرفته میشه با جواب آزمایش وریدی متفاوت است؟ مثلا نوزادی که در روز سوم تولد در غربالگری از پاشنه پا تی اس اچ 5 داره اگه آزمایش وریدی ازش بگیرن هم تی اس اچ 5 میشه یا نتایج باهم فرق داره؟ آخه نوزاد من تو غربالگری روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت اما در 29روزگی که ازش آزمایش وریدی گرفتیم تی اس اچ شده بود8.09! این برام سواله که مگه میشه خودبخود تی اس اچ بالا بره؟؟!! باتشکر یه سوال با تشکر
- ایا شربت زینک تاریخ یک ماه نوشته بعد از یک ماه باقی مانده را دور بیندازیم
- سلام خسته نباشیو من پسرم چهار ماهسه و روزانه ۵میلی بهش میدم شربت زینک سولفات
- مطب؛
سلام آقای دکتر سال نو مبارک آقای دکتر دخترم بیمار شماست مریض شده تب و گلودرد داره چهارونیم سالشه با وزن ۱۵ کیلو چیکار کنم ؟ شما کی مطب تشریف میبرید؟
- سلام نوازدمن دوماهه هشت روزش هست هم زمان بهش پدی لاکت و گرمیچرمیدم بهش ضرری نداره هر دو دارو باهم
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- اگزما و مدفوع خونی
سلام آقای دکتر خشته نباشید. دخترم ۲ ماهشه و شیر خودمو میخوره. چند روزی هست که داخل مدفوعش رگه های خونی هست و سینهاش خس خس میکنه و اگزما در اطراف گونه و مقعد داره. جایی خوندم که آلرژی هست من پروتیین گاوی نمیخورم دیگه نمیدونم چیکار کنم و چه غذایی رو مصرف نکنم؟ شیر خشک HA هم بهش دادم بهش نمیسازه. تا شنبه که بیارمش مطب پیش شما ببینینش نمیدونم چیکار کنم

