Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم خیلی تب کرده براش شیاف گذاشتم میشه بش شربت استامینوفن بدم
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- پوستی
سلام خسته نباشید .روی بینی دخترم یه زخم کوچیک ایجاد شده بود ودوروزه خوبه نمیشه واین زخمه خیلی کم کم زیاد میشه وتواین دوروز چیزای شیرین میخورد امکان داره از چیزای شیرین باشه
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟
- نوزاد
با سلام دخترم نه ماه و نیمش هست الان دو هفته هست که متوجه شدم یکی از سینه هاش یه جوش سفید زده آیا مشکلی داره؟یا طبیعی هست؟
- کم آبی
سلام من تو ارشیو سوالات پیدانکردم سوالمو ببخشید اقای دکتر من یه نوزاد 6ماهه دارم که هرسه یاچهارروز یه بار مدفوع میکنه بشدت وسخت بچه انقد زور میزنه که بالا میاره خیلی مدفوش سفته مصرفش شیر خشکه نان هست این از سه ماه به بعد که شیر خودم رو دیگه چون قطع شد ندادم مشکل دفع پیدا کرد اون موقع ها هم داشت ولی نه انقد پیش متخصص بردمش هم بخاطر کولیکی که داشت هم دفع سخت دکتر شیرش رو عوض کرد (سیمیبلاک کامفورت) اون شیر باز یکم بهتر میکردش ولی بعدادیگه اون شیر رو داروخانه ها نیاوردن دکترش گفت شیر خودشو مصرف کنه. حالا میخواستم بدونم میتونم از این سرم خوراکی ها که طعم سیب داره بهش بدم تا آب بدنش زیادتر بشه
- فاویسم
باسلام ببخشید پسر من فاویسمه و خودم بهش شیر میدم یه سال و سه ماه داره میتونم بابونه گل گاو زبون یا اسطوقدوس واسه اعصابم بخورم؟
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- زور زدن نوزادان
سلام خسته نباشین دخترم ۵ ماهشه موقع ادرار و مدفوع زور میزنه در حدی که صورتش سرخ میشه و عرق میکنه میشه راهنماییم کنین راستی احتمالش هست که دندان در میاره با نه؟
- ۱
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من بچه ۲ ساله ای دارم که بعضی وقتا اول مدفوعش شبیه مدفوع گوسفند سفت و کوچک و جدا جدا است ولی مابقی مدفوعش عادی هست یعنی ب هم چسبیده و نرم هستن بنظرتون دلیلش چیه من خیلی نگرانم ممکنه مشکلی باشه ؟
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه دو روز دیکر ده ماهش تمام میشود وچون خسخس سینه داشت او را به دکتر بردم وکفت خسخس سینه اش به خاطر حساسیت است وفقط سیتریزین به او داد یک قاشق مربا خوری صبح یکی شب وگفت تا چهار روز صبح وشب از چهار روز به بعد فقط شبها به او بدهم تا ده روز اقای دکتر ایا تا ده روز عوارضی برای نوزاد ایجاد نمیگند وایا به غیر از سیچریزین شربت بهتر دیکری برای حساسیت پوزاد ده ماهه وجود ندارد با تشگر
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- سلام دخترم ۷ماهشه امروز فهمیدم زیر نوک سینه ی راستش یه چیزی مثل مهره اس ولی قرمزی و تورم نداره به نظرتون چیه؟؟خطرناکه؟؟
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- گاز
سلام اقای دکتر خداوند هر مشگلی داشته باشید به حق امام حسین حل کند شما گفتید در صورت تکرار یا مشکل مثلا چه مشکلی پیش بیاد تا من ببرم واسه نوار مغذی اقای دکتر ما اصلا سابقه تشنج یا صرع در خانواده نداریم یعنی ممکن هست تشنج ناشی از کمبود اکسیژن دوباره تکرار شود خودم کار میکنم خرج خونه درمیارم انقدر هزینه واسه جایی بردن هم ندارم ولی نمیخام دخترم مریض باشه چیکار کنم آقای دکتر دخترم راه میره چند تا کلمه میگه بعضی چیزارو نشوون میده ولی خیلی میترسم تشنج بیاد سراغش وحافظش فرمت بشه یعنی اگه مشکلی پیش نیاد دکتر بردنم واجب نیست
- سلام خسته نباشیدسفکسیم ۱۰۰برای کودک باوزن ۲۴ چقدراست؟
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- سرفه خلط دار بدون تب
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد پنج روزه من زردیش رو ۱۱ بود از قطره شیر خشت استفاده کردیم اشتباها به جای سه قطره در سه وعده از روز یه پمپ کااامل در سه وعده استفاده شده بچه اسهال یا علائم خاصی از خودش نشون نداده خواهشا بچین چیکار باید بکنم؟

