Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار شیری رنگ
ادرار پسر دوسالم یهو اولش شیری رنگمثل روع بود بعد خوب شد علتش چیه تب جیزی هم نداره یهو اینجور شد
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- نوع ومقدار شیاف
سلام وخسته نباشید دختر من ۴سال و۸ماهشه وزن ۲۱ کیلو داره میخواستم بدونم موقع طب چی شیافی وچه مقدار به اون بدیم.ممنونم
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- تهوع
سلام دختر9ماهه و3روزدارم دوروزپشت سرهم تب کرد مسافرت بودم رسیدم بردم پیش دکتراطفال گغت سینه اش چرک داره بهش شربت کوآموکسی کلاو 600داده هر12ساعت3.5سی سی من هرسری بهش میدم تومدت زمان 1الی 3ساعت بالامیاره وپی پی اش حالت اسهالی میره این علائم قبل دارونداشت میخوام ببینم میتونه ازاین شربت باشه باهاش ناسازگارباشه یانه ادامه بدم شربت رو؟
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
دخترم از دیروز حالت تهوع داره و هر چیزی بخوره بالا میاره. خیلی نگرانش هستم
- جواب سوال گرفتن کودک ازپوشک
جواب متن راه های گرفتن کودک از پوشک
- راه نرفتن کودک
سلام دختر من 1سال ونیم عمرشه و راه نمیره اصلاکف پاشو روی زمین نمیذاره میخواستم ببینم باید چیکار کنم
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسرم 17ماهشه از دیشب گرفتگی بینی و عطسه هاش شروع شد، تب نکرد 35درجه، اما الان ابریزش، شدید داره. کم غذا شده، من بهش قطره استامینوفن وقطره پلارژین سرماخوردگی، دادم بهش هر 8ساعت میدم چرک خشک کن یا دارویی لطف میکنین بخرم برای ابریزش و خلط پشت حلق ممنونم ازشما
- آبریزش بینی
سلام جناب دکتر، پسرم دوسالشه یک هفته میشه که ابریزش بینی داره هیچ علایم و مشکل دیگری نداره اصلا، براش از داروخانه اسپری بینی و سیتروزین گرفتم که گفتن اسپری فقط دو روز استفاده بشه سیتروزین هم شبها دو سی سی، از دیروز دیگه اسپری رو استفاده نکردم اما آبریزشش قطع نمیشه، حالت کش دار و خلطی شده، براش قطره رینوسالتین استفاده کنم؟
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟

