Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
با سلام میخواستم بدونم دوز سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۶ ماهه ،باوزن ۹ کیلو که سرفه های خشک داره چقدره؟ با تشکر
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- تب
سلام دخترم ۶سال و نیم هست با وزن ۲۵کیلو ،تب می کرد ،و کمی سرفه تا ۳روز صبر کردم گفتن اگر قطع نشد دکتر اطفال تجویز کردن روزی یک قرص ۲۵۰ آزیترومایسن آیا می تونم بهش بدم مقدارش زیاد نیست؟!
- خارش پشت گردن
دخترم دوسالشه همش پشت گردنشو میخارونه طوری ک زخم میشه فک کردیم موهاش بلنده اذیتش میکنه کوتا کردیم باز فایده نداره مشکلش چی میتونه باشه ؟
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- سرگیجه کودک
سلام و خسته نباشید،پسر سه سال و چهار ماهه آیی دارم که گاهی میگه سرم میچرخه،دست خودش رو هم بالا سرش میچرخونه میگه سرم میچرخه،از هفته پایان اسفند این حرف رو گهگاهی میزنه،نمیدونم درست میگه یا نه؟؟این حرف رو میزنه نگران میشم،خیلی شلوغ کار،همش در حال بازی و بدو بدو،البته تلویزیون هم میبینم زیاداما یکسره نه مثلاً یه نیم ساعت یه کارتون میبینه میره بازی میکنم دوباره کارتونی پخش کنه دوست داشته باشه میاد میبینه،همین طور مبایل هم کمی بازی میکنه،علایم دیگری نداره،یه متخصص اطفال بردم،گفتن،بچه سه ساله چه میدونه سرگیجه چیه!!فقط همین،مریض هم نیست،چشم پزشک چند ماه پیش بردمش گفت چشماش یک مقدار ضعیفه،بیشتر چشم چپ،که توی این سن طبیعیه،نیاز به عینک نداره،هر بار هم که سرما بخوره دکتر متخصص اطفال میبرم گوشش رو هم نگاه میکنه،سنجش شنوایی هم چند ماه پیش بردم خوب بود مشکلی نداشت،پسرم صبح ساعت ۶و نیم از خواب بیدار میشه،در طول روز اصلا دیگه نمیخوابه،شب ساعت ۷یا ۸ شب شب میخوابه،نمیدونم سرگیجه ش به این چیزا مربوط میشه یا نه؟رشد خوبی داره،قد و وزنش خوبه،اشتهاش عالیه،یه عطسه میکنه میگه مریض شدم بریم دکتر،الانم که گاهی میگه سرم میچرخه بریم دکتر دارو بده،نمیدونم بر جلب توجه میگه یا نه واقعا نیاز هست ببرمش دکتر و چکاب؟؟
- حساسیت به دارو
با سلام خدمت شما ....دخترم 7سالشه سرما خورده و سرفه زیاد می کرد دکتر بردم شربت آزیترومایسین داد و به محض که به دخترم دادمدبه خاطر اینکه خیلی بد دارومی خوره سرفه کرد و بالا آورد یهنی هم غذا که قبل خورده بود و همون دارو که همون لحظه دادم ...بعد از نیم ساعت من دوباره چون دارو رو بالا آورد بهش شربت آزیترومایسین رو دادم وحدود یکی دو ساعت بعدش گفت دلم و معدم در میکنه و زیر چشمش دونه قرمز زد و کمی نا آرومی کرد و بچه چون حال نداشت خوابید....من الان خیلی نگرانم و عوارض دعرو رو هم خوندم خواستم بدونم چون بالا آورد و دوباره بهش دادم مشکل پیش اومد تو رو خدا راهنماییم کنید ممنون
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- ادامه سوال قبل
امروز صبح ۳۸ تب داشت وقتی استامینوفن دادم گفت معدم درد میکنه و استفراغ کرد. منم دیگه شیاف گذاشتم انتی بیوتیک بدم؟ امروز مطب تشریف دارید؟
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم

