Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- شربت اشتها اور برای فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم سه سال و نیم داره بیماری فاویسم داره شربت تقویتی که اشتها اور هم باشه چی خوبه؟
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- در مورد آمپول بتامتازون
سلام وخسته نباشید.دخترم ۳ سالشه وبه شدت لوزه هاش بزرگ شد،الان سه ماهه پشت هم سرما میخوره ،شبا همش خرو پف میکنه و مشکل تنفس داره،اگه برا اولین بار بتامتازون بهش بزنم مشکلی پیش میاد یا نه؟
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- سرفه
سلام دکتر وقت بخیر پسرم 12سالشه چهار پنج ساله سرفه خشک داره بیشتر شبا موقع خواب اذیت میشه دو سه ماه خوبه دوباره شروع میکنه سرفه استرس دارم دلیلش چیه؟ممنون از لطفتون
- افت ته گلو
سلام دکتر ته گلو پسرم دونه سفیدی مثل افت زده و دو روزه تب داره از دیشب تب با دارو بهتر کنتر شده
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- خوردن کپسول
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- واکسن و عفونت ادراری
با سلام روز شنبه(دو روز پیش) واکس یکسالگی دخترم رو زدم. امروز با توجه به بوی ادرار دخترم به عفونت ادراری مشکوک شدم. آیا با توجه به تزریق واکسن جواب کشت ادرار درست خواهد بود؟ و همچنین در صورت مثبت بودن جواب آزمایش مصرف انتی بیوتیک تداخلی با دوره ی واکسن یکسالگی نداره؟ و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- مکمل ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم 2سال و 4 ماهشه فقط آدزیر بهش میدم مکمل ویتامین دی یا ویتامین دیگه ای چی باید بهش بدم؟

