Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب_کودک
سلام. میشه کمکم کنید دکتر. دخترم 7 سالشه بردمش بیابون باخودم باد شدیدمیومد ولی شدید میومد دم داشت هواش. الان یذره بدنش داغه ابریزش بینی هم داره چیکارش کنم هیچ درمانگاهی هم دسترسی ندارم چیکارکنم خواهش میکنم؟ راهنماییم کنید
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام جناب دکتر اولا خیلی ممنونم واز خدا براتون طول عمر میخوام که وقت میذارید ای کاش دکترهای خوب ومنصفی چون شما توی خوزستان بودند🙏🏻دکتر پسرم ۷ماهشه ومتاسفانه هیچ دکتری نفهمید که ایشون رفلاکس پنهان داره ومن با توجه به علائمش توی گوکل متوجه شدم دکتر بیقراری شب داره صدای گلوش موقع شیر خوردن میاد کله اش مدام عرق میکنه سرفه های مکرر حین خواب داره که خواب ازش میگیره خواب شب فوق العاده بدی داره یعنی اصلا عمیق به خواب نمیره خس خس سینه وبینی صدا دار داره حین شیر خوردن دوتا انگشتاش میکنه توی گوشش باتوجه به آلرژی به پروتئین گاوی بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میدم من با تجویز پزشک بهش اس امپرازول میدم ولی همچنان فرقی نکرده چکار کنم برای این رفلاکس واقعا کلافه شدم دکتر از بی خوابی های مکرر شبانه اش ایا میتونم دارو بدم بهش؟این رفلاکس چند وقت زمان میبره تا کاملا خوب بشه پسرم دوهفته دیگه میشه۸ماهش ولی همچنان من درگیرم بازم ممنونم دکتر جان بابت لطف ومحبتتون وپاسخ دادن به سوال قبلی من
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- سلام دخترم چهار ماه ونیم شه توی مدفوع اش رگه خونی است سه هفته است این طوریه راهنمایی ام کنید
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- مقدار مصرف آزیترمایسین برای کودک ۸ ساله چقدر هست
خلط گلو داره
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- زردی کف پای و دست کودک ۶ ساله
با سلام و وقت بخیرفرزند دختری دارم شش ساله که مدتی است در کف پای و دست او زرد شده و به رنگ زرچبه است علت آن چه می باشد .با تشکر اگر امکان داره جواب آن را زودتر بفرمایید
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- سلام دخترم ۵ ساله هستش شربت آزیترو مایسین چه جوری بهش بدم ؟؟؟؟
سلام و خدا قوت دخترم ۵ ساله هستش شربت ازیترومایسین و چه جوری بهش دم ؟؟؟؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟

