Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام آقای دکتر من و همسرم کرونا داریم دخترم دوسال و دوماه داره اونم با ماست کمی عطسه میکنه و یه کوچولو چشمش قرمزه داروی خاصی نیاز هست بخوره علائم دیگری خداروشکر ندارد
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دیشب تاحالا یهو تب کرد دکتر بردمش گفتن لثش متورم شده و پاراکید داد ولی گفت اگه ابریزش بینی داشت باید شربت برای سرماخوری هم بدی . الان یکی دوبار ابریزش بینی داره ولی نمیدونم چه شربتی برای سرماخوردگی بایدبدم ؟
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسر من ۶سالشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰نوشته روزی دوبار.چون گلوش خیلی عفونت داشت.من چن روز بهش شربت بدم.این چهار روزه که میدم و حالش خوبه
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- علت سفیدشدن ناخن بچه۳ساله
سلام آقای دکتر. دختر۳ساله نیم دارم باوزن ۱۴کیلوعلت سفیدشدن ناخنش انگشت دستش چیه ناخنشودیدم کمی سفیدشده ممنونم .
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- سلام دخترم۴ساله باوزن ۱۵ کیلو شربت ازیترومایسین چندسی سی روزی چندباراستفاده کنم باتشکر
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- رشد قد کودک سه ساله
پسرم سه سالشه وقد اون الان۹۱ تاست،ازمایش هورمون رشد هم دادم واسش ودکتر گفت مشکلی نداره ولی مقدار igf-1 اون کمتر حد طبیعی بود تو ازمایش،ایا واقعا مشکلی نداره؟
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- سلام آقای دکتر دخترم 10ماهه اش است
دخترم مریضی تب سرفه زکام بینی هم دارد

