بچه ام 6 ماهه بدنیا آمده. 2 ماه تو بیمارستان قائم رشت بستری بوده تا الان. گاهی اوقات تند تند نفس میزنه. میخواستم بدونم مشکل تنفس هست یا نه؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفلانزا
سلام ایا واکسن آنفلانزا برای کودک 18ماهه تزریق بشه بهتره یا نه و اصلا ضرر نداره براش ،واگر دو بار باید تزریق بشه نصف دیگه واکسن چطور نگهداری بشه تا زمان تزریق ممنونم
- پسر من الان ۲۷ ماهه هست خانمم از یکسالگی بهش ملاتونین میده و هنوز هم داره ادامه میده لطفا بفرمایید ایا مشکلی ایجاد میکند یا خیر ممنون
- مدفوع
سلام نوزادم ۵۰روزش شیر خشک آپتیمال پی دی اف میخورد دو روز پیش خرخر بینیش زیاد شد شیر نمیتونست بخوره پس میزد با اینکه گرسنش بود.دکترش پودر اسومراز و ببلاک ای ار تجویز کرد ولی دو روز مدفوع زرد چرب مثل کاچی زیاد داره تقریبی هر دوساعت ...شیر هم هر سه ساعت بهش میدم آروغ میگیرم زیر سرش بالا بردم نگرانیم بابت دفعات زیاد مدفوع خرخر بینیش که خواب ازش گرفته
- دورسر
سلام دخترم الان 2 ساله ست دورسرش موقع تولد 32 بوده چون 35 هفته بدنیا اومده الان که 2 سالشه دور سرش 44.5 هست ایا طبیعیه؟
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- تعویض شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ونیم ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک میدم به نظرم با اشتها نمیخوره میشه با شیرخشک ای آر نان عوضش کنم یه بار نان معمولی دادم زنگ مدفوعش سبز شد
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- یبوست نوزاد
سلام.نوزادم ۳۵ روزه است.چند روز اول تولد روزی یک بار دفع مدفوع داشت،ولی بعد از ۴-۵ فقط ۸ روز یک بار تقریبا دفع دارد.در فواصل دفع دل پیچه و گریه و حرکت پاهارو داره.گاز معده ش زیاد هست.چند روزه که شیاف گلیسیرین میذارم و بلافاصله مدفوع میکنه.میشه برای درمان راهنمایی بفرمایید.
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- نوزاد۵ماه با مخاط بینی سبز رنگ وابریزش بینی اموکسی سیلین مصرف میکنه چند روز باید مدت مصرف این دارو باشد
- معده درد همراه تب
شربت سفکسیم مناسب هست باوزن 24کیلو 6سی سی
- جوش ریز
سلام.اقای دکتر من پسرم۵ماهش هست. امروز روی یکی از دستاش ی تعداد جوش ریز زده .میخاستم بدونم دلیلش چیه وچکار باید بکنیم .البته بدلیل سرما خوردگی شربت سیتریزین و ازیترومایسین هم استفاده میکنه
- رنگ چشم
سلام آقای دکتر ببخشید امکان تغییررنگ چشم نوزاد تا چند ماهگی هست؟ چه زمانی رنگ چشم نوزاد ثابت میمونه ودیگه تغییر نمیکنه؟ ممنون
- گرده عسل
با سلام برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۷ ،۸ ساله از گرده عسل میشه استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- گریه
سلام یه پسر ۱۵ ماهه دارم بعضی اوقات وقتی گریه میکنه چند لحظه نفسش بالا نمیاد از همون تولد همینطوری بود ، خطرناکه آقای دکتر ؟
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- عکس قفسه سينه
سلام . آیا عکس قفسه سینه برای نوزاد ۲ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ چون تب۳۸ درجه داشت و بیمارستان بستری شد و آزمایش خون نشون داد که عفونت داره
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر

