Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- آرسین 90
با سلام پسرم 4 سالشه با قد 99 سانت به نظرتون قدش خوبه؟ یه شربت مولتی ویتامین مناسب رشد و قد که آهن زینک کلسیم منزیم و ویتامین ها و برای سیستم ایمنی بدن هم خوب باشه میشه معرفی کنید،؟ ممنون میشم
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- لاغری فرزند ۷ ساله
سلام خوبید خسته نباشید یه فرزند دارم ۷ساله وزن ۱۶ کیلو از لحاظ اشتها خوبه همه چی میخوره ولی خیلی لاغر هست تحرک بدنی زیاد هم داره خیلی شیطونه میخواستم یه راهنمایی کنید ببینم بخاطر وزن اضاف کنه یه خورده سرحال بشه چی بهش بدم
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر من ۵ روزه تب داره یبوستم داره و گلوش تازه خلطی شده خیلی بی حال است چند روز پیش بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش نوشته وزنسم ۱۲/۳۰۰ است چقدر باید بهش بدم چند ساعته
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم توی 10ماه هست شکمش هر روز یک بار کار میکنه ولی یبوست داره همیشه چیکار میتونم بکنم که بهتر بشه؟ چیز خاصی باید بهش بدم بخوره؟ یا غذایی رو حذف کنم؟
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- شربت پدی کلد
سلام دخترم دوسالو نیمه هستش آبریزش بینی و گاهی سرفه داره شربت پدی کلد براش خوبه یانه؟ چقدر باید بهش بدم 13کیلو هست

